Pet godina od lansiranja Magente 1

HT ima 266.000 korisnika svoje premium telekom usluge

Lani se tržište okrenulo prema uslugama koje paketiraju sve fiksne i mobilne usluge u jednu, takozvanim 3-play i 4-play uslugama, a HT je sa svojom 4-play uslugom Magentom 1 osvojio čak 88,9 posto tog tržišnog segmenta
Kostas Nebis, predsjednik uprave i CEO Hrvatskog Telekoma
 Boris Kovacev/Cropix

Pet godina od predstavljanja Magente 1 tu uslugu koristi svako peto domaćinstvo, a zahvaljujući njoj HT je iskočio kao vodeći operater u premium segmentu telekomunikacija u Hrvatskoj.

Najveći operater unas, Hrvatski telekom, objavio je u četvrtak da je skupio 266.000 privatnih korisnika svoje premium usluge Magente 1. Riječ je o jednoj od prvih 4-play usluga na domaćem telekomunikacijskom tržištu, koja spaja sve fiksne i mobilne usluge u jednu ponudu te se naplaćuju preko jednog računa za cijelo kućanstvo.

Takva se ponuda ubrzano pretvara u standard na tržištu.

Prema podacima telekomunikacijskog regulatora Hakoma, lani su korisnici mahom počeli ugovarati 3-play i 4-play pakete usluga. Na tržištu se nude 2-play, 3-play i 4-play paketi usluga. U 2-playu se obično kombiniraju telefon i internet, u 3-playju telefon, internet i televizija, a 4-play na sve to dodaje i mobilne usluge. Hakom navodi da je u 2019. gotovo pola milijuna domaćinstava ili svako treće, koristilo 2-play usluge. Lani je taj broj pao na oko 300.000.

Telekomi su, naime, zbog pandemijske krize, ali i zbog činjenice da su građani zbog lockdowna proveli mnogo više vremena u kućama ponudili povoljnije pakete koji, povrh telefona i TV-a, uključuju internet i mobilne usluge, odnosno 3-play i 4-play pakete. Kao rezultat, po prvi su put i 2-play i 3-play paketi dosegli 300.000 korisnika, a u 4-play segmentu, koji predstavlja premium dio tržišta od 299.189 korisnika, koliko ih navodi Hakom, najveći operater, HT sad je objavio da ih ima 266.000 čime drži 88,9 posto tog tržišta.

HT nudi Magenta 1 uslugu i poslovnim korisnicima. No, nije objavio kakav je rezultat u tom segmentu postigao, a takve podatke za cijelo tržište nije objavio ni Hakom.

Richard Brešković, direktor Sektora marketinga za privatne korisnike HT-a kaže da kontinuiran rast broja korisnika Magenta 1 i njihovo visoko zadovoljstvo pokazuju kako korisnici itekako prepoznaju prednosti napredne premium usluge.

- Prepoznaju i mogućnosti i posebne pogodnosti kombiniranja fiksnih i mobilnih usluga, a na čemu nastavljamo graditi i pružati našim korisnicima najbolje korisničko iskustvo uz najkvalitetniju ponudu sadržaja - kaže Brešković.

U HT-u navode da je riječ o proizvodu kroz koji se trude nuditi brojne pogodnosti i za koji žele da korisnicima bude sinonim za premium sadržaje pri čemu ističu svoju 5G mrežu. Brešković navodi da su povodom ove obljetnice postojećim i budućim korisnicima te tarife prepolovili cijene mobitela, povećali količinu interneta, kao i poklonili mjesec dana premium sadržaja, poput HBO Premiuma na MAXtv to Go platformi.

Inače, Hrvatski telekom u godišnjem izvješću za 2020. naveo je da je godinu zaključio s rastom broja mobilnih pretplatnika, odnosno postpaid korisnika, za 3,2 posto na 1,26 milijuna.

Također, naveo je da fiksnih korisnika telefona ima 752.000 ili 3,8 posto manje nego godinu prije. No, zato je broj fiksnih korisnika interneta na HT-u lani porastao za 0,7 posto na 625.000 kućanstava te da ima 516.000 korisnika TV usluga.

Svaku od tih usluga korisnici mogu ugovarati zasebno. No, vidljivo je da svaki drugi korisnik TV usluge i svako treće kućanstvo na HT-u koristi Magentu 1.

S obzirom na razvoj telekomunikacijskog tržišta za očekivati je da će paketirane usluge koje uključuju i telefon i internet i TV i mobilne usluge uskoro postati još raširenije. Tim više što ih dva najveća operatera imaju interesa nuditi svojim korisnicima s obzirom na to da širenje u ponudu fiksnih usluga najavljuje i dosadašnji treći mobilni operater.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 23:35