Prije sedam godina na hrvatskom se tržištu pojavila nova marketinška i kreativna agencija I to nije sve!. Iza domišljatog imena stoji tim ljudi koji stvara genijalna rješenja, a predvodi ih Alen Kekić, vlasnik i kreativni direktor agencije. Uvodeći nas u razgovor otkrio je kako je njihova mantra "raditi pametno oglašavanje, s pametnim ljudima u pametnom prostoru". I doista, prostor agencije itekako je pametan i praktičan, a odlikuje ga industrijsko uređenje i obilje zelenila. U interijer nekadašnje tvornice na Trešnjevci, današnje Fabrike Zagreb, uselili su se prije nešto više od godinu dana. Stvarali su ga zajedno i prilikom uređenja prihvaćale su se ideje svakog zaposlenika.
- Svojim sam zaposlenicima želio priuštiti da mogu ustati, prošetati, otići u drugu prostoriju, popričati s nekim, promijeniti stolac ili pogled koji imaju - govori nam Alen, pojašnjavajući zašto nije zagovornik ustaljenog obrasca "radnog stola". Međutim, konačnu odluku o uređenju prostora nije htio prepustiti samo svojem mišljenju pa se posavjetovao sa psihologinjom čiji je fokus rada na pitanju produktivnog i sretnog radnog mjesta.
Pažnju posebno privlači vražji bršljan koji iznenađuje brzinom rasta te odlično vlaži i pročišćava zrak
- Došli smo do zaključka da ljudi ipak vole imati samo svoj radni kutak; mjesto gdje mogu staviti svoju dragu fotografiju ili, pak, biljku. Odluka je pala na kompromisno rješenje, koje se, sudeći prema reakcijama zaposlenih, pokazalo savršenim. Iako svi imaju osobne radne kutke, na 430 kvadrata sve je podređeno komunikaciji i zajedničkom druženju. Prostran, svijetao i divno uređen prostor čini ljude koji u njemu rade sretnima i motiviranima za rad, a tome uvelike pridonose biljke koje u agenciji I to nije sve! zauzimaju važno mjesto. Svjež prostor s mnogo prirodne svjetlosti izuzetno je pogodan za potrebe "zelenih stanovnika", a o njima ponajviše brine Maja Subotić Šušak koju kolege iz milja nazivaju "green keeperom" njihova tima.
- Naše bilje unosi živahnost i toplinu te odlično komunicira s industrijskim uređenjem prostora u kojem radimo - govori Maja, navodeći kako uz ukrasnu, biljke ponegdje imaju i funkcionalnu ulogu, posebice kad tvore prirodnu pregradu među zaposlenicima. Birajući bilje za ured osim estetskog dojma vodili su brigu i o potrebama koje pojedina biljka ima te idealne pozicije na kojoj bi se mogla uspješno i zdravo razvijati.
- U tamnijim dijelovima ureda nalaze se zamije koje su vrlo jednostavne za održavanje, ne zahtijevaju mnogo svjetlosti i traže zalijevanje samo jednom mjesečno - pojašnjava Maja te naglašava kako zbog visoke temperature u uredu biljke često zalijevaju i špricaju kako bi zadržale optimalnu razinu vlage važne za njihov rast i razvoj. U prostorima njihove agencije fantastično uspijevaju filadendron, spatifilum i ešinant, a vrlo otpornima pokazali su se dracena te juka, ali i razni fikusi. Topla uredska klima "sretnima čini" areka palme, a odlično su se uklopili i sukulenti poput krasule i aloe. Zanimljivo je pridodati da hodnicima ove agencije veselo trčkaraju i četveronožni "zaposlenici" pa nas je zanimalo kako je ekipa iz I to nije sve! doskočila nestašnim susretima biljnog i životinjskog svijeta.
- Srećom, naši psi nisu ljubitelji bilja u uredu, no svejedno pazimo da su otrovne vrste, poput, primjerice, mlječike podalje od njihova dosega - otkriva nam Maja. Zanimljivo, papratnjače koje se smatraju izuzetno otpornim u ovom se prostoru nisu najbolje snašle te se stekao dojam da im jednostavno klima nije dovoljno vlažna. S druge, pak, strane toplina i energija ureda savršeno pašu aglaonemi, ali i anturiju. Jedna od omiljenih biljaka ovdje je i vražji bršljan koji iznenađuje brzinom rasta, a osim toga, vlaži i pročišćava zrak. I dok zaposlenici mnogih tvrtki broje minute do 17 sati i odlaska kućama, ekipa iz I to nije sve! u ovakvom pozitivnom okruženju sasvim sigurno lakše podnosi pomaknute rokove.
Iako svi zaposlenici imaju osobne radne kutke, na čak 430 kvadrata sve je podređeno komunikaciji, zajedničkom druženju i opuštenosti
Foto: Berislava Picek/Hanza Media, I to nije sve! kreativna agencija
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....