Glavno polazište u dizajnu je pristup kojim se ozbiljnost i formalnost funkcionalnog poimanja ureda suptilno pretače s kreativnim, slobodnim i pomaknutim iskoracima koji će hrabro nositi identitet prostora, objašnjavaju iz Brigade dok ulazimo u sasvim sigurno jedan od najbolje uređenih poslovnih prostora koje smo vidjeli u posljednje vrijeme, a koje potpisuju kreativci iz ove agencije. Tim Brigade u ovom projektu čine Vlatka Leskovar, Ivana Validžić, Jelena Babić i Damjan Geber.
Novi ured poznate domaće agencije Kofein u Zagrebu zamišljen je ponajprije kao ugodan radni prostor, ali po mogućnosti i kao galerija, kino, kafić, ali i mjesto za zabavu i odmor. Kako se to postiglo?
OD OPEKE
- Prije svega promišljenom prostornom dispozicijom otvorenih i zatvorenih zona. Prostorna organizacija kreira fleksibilnu scenu za različite tipove aktivnosti i korištenja, a kombinacije različitih materijala, boja i oblika potiču neočekivana taktilna i vizualna iskustva - odgovaraju iz Brigade.
Već pri samom ulasku u agenciju posjetitelj je intrigiran stiliziranom recepcijom i instalacijom metalne konstrukcije s rasvjetnim tijelima. Motiv iz naziva same agencije, kofein, pretočen je u dizajn recepcijskog pulta. Na prvi pogled ostavlja dojam ulaska u boutique coffee shop s malom lounge zonom u kojoj se prilikom čekanja može popiti kava i pročitati novine.
U centralnom bloku sagrađenom od opeke sakriveni su sanitarni čvor i fotostudio, a vanjski zidovi služe kao neutralna podloga za izlaganje slika i grafika. Bogata kolekcija djela hrvatske moderne umjetnosti dodatno je učinila ovaj prostor jedinstvenim, pružajući posjetiteljima i zaposlenicima osjećaj boravka u umjetničkoj galeriji.
REDUCIRANE FORME
Dvorane za sastanke dizajnirane su kao koloritni akcenti u kojima su stolovi, zavjese i trapezoidna limena obloga u istim tonovima dviju boja interpretirani kroz različite materijale i teksture. Veliki konferencijski stolovi unikatni su elementi izrađeni od tipskih metalnih profila i HPL ploča, a kroz dizajn su svedeni na reducirane forme, stavljajući glavni naglasak na boju i doživljaj prostora kao cjeline.
- Najveću površinu u dijelu koji je otvoreni prostor zauzima radna zona. Njezinom pozicijom u prostoru i organizacijom radnih mjesta omogućeno je jednostavno širenje u skladu s povećanjem broja zaposlenika, a da to ne utječe na kvalitetu rada i doživljaj prostora. Glavni element prostora je galerija obavijena crvenom metalnom mrežom koja svojim oblikom i djelomično transparentnom strukturom povezuje, ali i odvaja zonu za brainstorming, prostor za individualni rad i blagovaonicu s kuhinjom za veći broj ljudi - ističu u Brigadi.
U uredu direktora, pak, prisutna je sofisticirana mid-century estetika unikatno dizajniranog velikog radnog stola i spremišnog prostora s mini barom koji ujedno ima ulogu monolitnog elementa za izlaganje skulptura i umjetnina.
TIMSKI RAD
- Iako smatramo da je novi ured bio logični nastavak poslovanja, tek sada kad smo se uselili, vidimo sve pozitivne strane tog poteza. Ured nam ne predstavlja samo prezentacijski alat prema van nego je zaista hardver našeg funkcioniranja. Za nas radno okruženje mora biti stimulirajuće i ugodno. Ono što je operativno bitno, radili smo prostor u kojem se možemo i dalje širiti te nastaviti rast, a to je ujedno bio jedan od glavnih zahtjeva briefa prema Brigadi.
Budući da je timski rad u našem poslu ključan, glavna značajka našeg novog ureda je upravo puno zajedničkih prostorija, što nam daje dodatni flow u radu na kampanjama. Teško je izdvojiti jednu jer se upravo to i događa - praktično cirkuliranje u cjelokupnom ambijentu - kaže Tomislav Krajačić, glavni kreativni direktor i vlasnik agencije Kofein. Dodaje da je jako zadovoljan što je konačni rezultat eklektičan, kreativan i moderan prostor koji služi svojoj primarnoj funkciji uredskog prostora i potiče na dobar rad i stvaranje kvalitetnih novih ideja.
Foto: Jure Živković
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....