Poznati chef Mate Janković na svojim društvenim mrežama napisao je sadržajnu i edukativnu objavu o sustavu rezervacija u restoranu. Mnogi ugostiteljski objekti muku muče sa slabo educiranim ili jednostavno bezobzirnim gostima koji ne otkazuju pravovremeno svoje rezervacije.
Također, brojni gosti ili ne znaju ili su toliko komotni da minimum pristojnosti nalaže da se restoranskom osoblju javi bilo kakva promjena u glede njihove rezervaciji bilo da se radi o alergijskim reakcijama, posebnim napomenama, broju gostiju koji dolazi na večeru i slično.
Dobar servis i pozitivno iskustvo u restoranu je dvosmjerna ulica i jednako su za nju zaduženi gosti kao i restoransko osoblje. Svaki odnos trebao bi se temeljiti na poštovanju. U stranim zemljama i mnogim restoranima, sustav rezervacija uređen je na način da prilikom rezervacije morate ostaviti podatke kreditne kartice i ako se ne pojavite, restoran ima pravo "skinuti" iznos koji je transparentno naveden prilikom rezervacije. Tim činom se restoran ograđuje od dodatnih gubitaka.
Mate Janković je na društvenim mrežama progovorio o bezobzirnom ponašanju gostiju, a objavu prenosimo u cjelosti. Naravno, ovakvi slučajevi nisu novi, ali potrebno je podsjećati i educirati goste o restoranskom bontonu jer je ugostiteljima u cilju da pruže najbolje iskustvo. Aljkavim ophođenjem gostiju uskraćena je prilika restoranu da se pokaže u svom najboljem svjetu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....