Bestijalno agresivan i nemilosrdan u svom izgledu, Brutale je posljednji motocikl nastao iz olovke genijalnog Massima Tamburinija. Michelangelo za motocikle zadao je forme, a kroz tri generacije u Vareseu su ih modernizirali i dotjerivali.
Posljednja evolucija sportskog nakeda prati ekološke zahtjeve (Euro 5 norma), a uz njih pristižu i inovacije na mehanici, elektronici i estetici zahvaljujući kojima se Brutale u svom najmanjem izdanju doima još zvjerskije, ali zahvaljujući vrhunskoj elektronici, najavljuje još poslušnijim u vožnji.
Jedinstveni trocilindraš s radilicom koja se okreće u suprotnom smjeru, hlađen tekućinom i uljem s odvojenim radijatorima, unatoč strožim normama nije izgubio na snazi (140 KS pri 12.300 okretaja i 87 Nm momenta pri 10.250), ali je pritom postao uglađeniji i učinkovitiji.
Rezultat je to smanjenja unutarnjeg trenja novim materijalima za vodilice ventila, dok su čašice podvrgnute DLC obradi. Istodobno, ispušni sustav potpuno je redizajniran, a primijenjen je novi koncept brizgaljki s novom upravljačkom jedinicom i tlakom koji je s 3,5 bara narastao na 4. Spojka je dobila robusnije zvono, a treća generacije elektronski kontroliranog mjenjača novi senzor za brže i preciznije izmjene stupnjeva.
Okvir je osnažen novim bočnim pločama za veću torzijsku i uzdužnu krutost. Za veću udobnost zaslužan je redizajnirani stražnji mono (Sachs), a s novim postavkama usklađena je i prednja Marzocchi vilica. Najvažnija novost je elektronika, odnosno platforma koju je ekskluzivno za MV Agustu razvila milanska e-Novia.
Elektronske kontrole (proklizavanja, ABS, tempomat…) funkcioniraju prema logici koja ne umanjuje užitak sportske vožnje. Pritom je visoka razina sigurnosti ostala netaknuta kao i performanse jer Brutale koji „suh“ teži 175 kg potegne do 244 km/h.
Ukratko
Sve relevantne informacije motora savršeno se prikazuju na novom 5,5-inčnom TFT zaslonu ili na zaslonu pametnog telefona putem aplikacije koja omogućuje i podešavanje
Prednje led svjetlo opremljeno je funkcijom praćenje unutarnje strane zavoja, a maleni vjetrobran iznad njega služio kao vjetrobran i sjenilo za instrumente
Pored stražnjeg amortizera dodatnoj udobnosti doprinosi i novo sjedalo, neznatno izmijenjene forme i opremljeno novom pjenom
Sofisticirani SCS sustav oslobađa vozača korištenja spojke, što je vrlo ugodno u gradskoj vožnji, ali izbor stupnjeva prijenosa ostaje u rukama (nogama) vozača i nimalo ne umanjuje užitak vožnje
Smanjenje unutarnjeg trenja, redizajniran ispuh, viši tlak u mlaznicama i nova elektronika omogućili su da motor u Euro 5 izdanju ne izgubi na snazi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....