MOTOCIKLI

MV Agusta Brutale 800: Talijanski naked sa stilom i karakterom sada još zabavniji i sigurniji

Prelazak na Euro 5 popraćen je naprednijom elektronikom, poboljšanjima na okviru i ciklistici pa novi motocikl ugodniju vožnju
MV Agusta Brutale 800
 MV Agusta

Bestijalno agresivan i nemilosrdan u svom izgledu, Brutale je posljednji motocikl nastao iz olovke genijalnog Massima Tamburinija. Michelangelo za motocikle zadao je forme, a kroz tri generacije u Vareseu su ih modernizirali i dotjerivali.

image
MV Agusta Brutale 800
MV Agusta

Posljednja evolucija sportskog nakeda prati ekološke zahtjeve (Euro 5 norma), a uz njih pristižu i inovacije na mehanici, elektronici i estetici zahvaljujući kojima se Brutale u svom najmanjem izdanju doima još zvjerskije, ali zahvaljujući vrhunskoj elektronici, najavljuje još poslušnijim u vožnji.

image
MV Agusta Brutale 800
MV Agusta

Jedinstveni trocilindraš s radilicom koja se okreće u suprotnom smjeru, hlađen tekućinom i uljem s odvojenim radijatorima, unatoč strožim normama nije izgubio na snazi (140 KS pri 12.300 okretaja i 87 Nm momenta pri 10.250), ali je pritom postao uglađeniji i učinkovitiji.

image
MV Agusta Brutale 800
MV Agusta

Rezultat je to smanjenja unutarnjeg trenja novim materijalima za vodilice ventila, dok su čašice podvrgnute DLC obradi. Istodobno, ispušni sustav potpuno je redizajniran, a primijenjen je novi koncept brizgaljki s novom upravljačkom jedinicom i tlakom koji je s 3,5 bara narastao na 4. Spojka je dobila robusnije zvono, a treća generacije elektronski kontroliranog mjenjača novi senzor za brže i preciznije izmjene stupnjeva.

image
MV Agusta Brutale 800
MV Agusta

Okvir je osnažen novim bočnim pločama za veću torzijsku i uzdužnu krutost. Za veću udobnost zaslužan je redizajnirani stražnji mono (Sachs), a s novim postavkama usklađena je i prednja Marzocchi vilica. Najvažnija novost je elektronika, odnosno platforma koju je ekskluzivno za MV Agustu razvila milanska e-Novia.

image
MV Agusta Brutale 800
MV Agusta

Elektronske kontrole (proklizavanja, ABS, tempomat…) funkcioniraju prema logici koja ne umanjuje užitak sportske vožnje. Pritom je visoka razina sigurnosti ostala netaknuta kao i performanse jer Brutale koji „suh“ teži 175 kg potegne do 244 km/h.

Ukratko

Sve relevantne informacije motora savršeno se prikazuju na novom 5,5-inčnom TFT zaslonu ili na zaslonu pametnog telefona putem aplikacije koja omogućuje i podešavanje

Prednje led svjetlo opremljeno je funkcijom praćenje unutarnje strane zavoja, a maleni vjetrobran iznad njega služio kao vjetrobran i sjenilo za instrumente

Pored stražnjeg amortizera dodatnoj udobnosti doprinosi i novo sjedalo, neznatno izmijenjene forme i opremljeno novom pjenom

Sofisticirani SCS sustav oslobađa vozača korištenja spojke, što je vrlo ugodno u gradskoj vožnji, ali izbor stupnjeva prijenosa ostaje u rukama (nogama) vozača i nimalo ne umanjuje užitak vožnje

Smanjenje unutarnjeg trenja, redizajniran ispuh, viši tlak u mlaznicama i nova elektronika omogućili su da motor u Euro 5 izdanju ne izgubi na snazi

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 20:25