Tri godine nakon premijere nove generacije, Kia je u Koreji predstavila osvježenu verziju svog popularnog SUV-a Sportage. Ovaj redizajn donosi oštriji prednji kraj, luksuzniju unutrašnjost i neke značajne izmjene ispod poklopca motora koje bi mogle povećati njegovu privlačnost u vrlo konkurentnom segmentu.
Sljedeći recept koji je Kia već upotrijebila na Picantu i Sorentu, ovaj redizajn približava izgled Sportagea električnim modelima marke. Glavne promjene su na prednjem dijelu, gdje okomito postavljena, agresivnija prednja svjetla, veći usisnici na odbojniku i prerađena maska daju SUV-u novi izgled.
Na boku, većina dizajna ostaje nepromijenjena, ali redizajn donosi nove prednje blatobrane i nove dizajne aluminijskih kotača u rasponu od 17 do 19 inča. Straga Sportage dobiva novu LED grafiku stražnjih svjetala i blago revidirani stražnji odbojnik koji izoštravaju cjelokupni izgled. X-Line oprema, zamišljena kao vrh ponude, ističe se sportskijim odbojnicima, dodatnim crnim detaljima i vlastitim ekskluzivnim 19-inčnim kotačima. Ove promjene dizajna nisu ograničene na ovdje prikazani model dugog međuosovinskog razmaka namijenjen Koreji, Sjevernoj Americi i Australiji, već se očekuje će se primjenjivati i na kraćem Sportageu namijenjenom Europi.
Unutra automobil dobiva zakrivljeni digitalni kokpit koji u jednoj cjelini kombinira dva zaslona od 12,3 inča i novi head-up zaslon. Redizajnirani dvokraki upravljač, s unaprijeđenom ambijentalnom rasvjetom, tanjim ventilacijskim otvorima klima uređaja i osvježenim prekidačima, imaju za cilj približiti Sportage skupljim modelima marke. Kia nudi tri sheme boja interijera: Lounge Brown, Black i Navy Grey.
U Koreji će se osnovni Sportage kao osnova nuditi s 2,0-litrenim motorom na plin (LPG) i benzin koji proizvodi 146 KS. Snažniji 1,6-litreni benzinski motor s turbopunjačem razvija 180 KS, ali je sada uparen s novim automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, za koji Kia tvrdi da nudi uglađeniju promjenu stupnjeva prijenosa u usporedbi sa starim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva prijenosa.
Hibridna varijanta dobiva neznatno povećanje snage, s dodatnih 5 KS u odnosu na prethodni model. Njen pogonski sklop kombinira 1,6-litreni motor s turbopunjačem od 180 KS s jednim električnim motorom koji razvija 65 KS. Kia je također optimizirala regenerativno kočenje, dopuštajući vozačima podešavanje intenziteta putem ručica iza volana dok adaptivno regenerativno kočenje sada reagira na karakteristike ceste na temelju unosa navigacije. Iako je za sada nema u Koreji, sigurno je pretpostaviti da će plug-in hibridna opcija Sportagea ostati dostupna na drugim tržištima, uključujući Europu i Sjevernu Ameriku.
Što se tiče ovjesa, prednji nosač kotača ima novi dvosmjerni prigušivač, za koji se kaže da smanjuje buku s ceste. Karakteristike Sportagea dodatno su unaprijeđene zahvaljujući primjeni dodatnog materijala za prigušivanje zvuka na B-stupu, podvozju i oblogama vrata.
U Koreji, cijena ažurirane Kia Sportage kreće se između 28,36 milijuna wona (oko 19.000 eura) do 48,70 milijuna wona (oko 32.500 eura)ovisno o izboru pogonskog sklopa i razini opreme. Očekuje se da će europska verzija redizajniranog Sportagea biti predstavljena uskoro prije nego što krene u prodaju sljedeće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....