U 'food courtu' Arena Centra u Zagrebu otvoren je prvi restoran Subway u Hrvatskoj. Prostire se na 56 četvornih metara i nudi standardni Subway meni - sendviče, wraps, salate, juhe, kekse, kavu, bezalkoholna pića. Uz nekoliko vrsta peciva, svježe povrće, izbor mesa i sireva, kupci mogu birati između - tri milijarde kombinacija! Svaki se dan nudi i 'specijalitet dana' (Sub of The Day).
Za Subway development agenta u Hrvatskoj izabran je Vladimir Hanula, koji je ujedno i prvi primatelj Subway franšize u Hrvatskoj. Osim što će voditi vlastiti lokal u Arena Centru, Hanula će biti zadužen i za razvoj čitavog Subway lanca na hrvatskom tržištu.
Veliko ohrabrenje
Dobro znam kako funkcionira svaki proces u Subwayu i znam da Subway dobro radi gdje god otvori vrata, a naše odlično poslovanje u susjednim zemljama je veliko ohrabrenje i znak da je došlo vrijeme da Subway otvori vrata i u Hrvatskoj. To je ujedno i glavni razlog zašto sam odlučio preseliti u novu zemlju i naučiti novi jezik, rekao je Vladimir Hanula, Subway development agent za Hrvatsku, te dodao: 'Vjerujem da je moje iskustvo i spremnost da osobno pokrenem posao na novom tržištu dobra preporuka budućim primateljima Subway franšize.'
U tri godine rada u slovačkom Subwayu, upoznao je sve procese u restoranu - od pravljenja sendviča do marketinga.
- Ako želite dobro upoznati brend i sustav kompanije, morate proći kroz sve njegove dijelove. Počeo sam raditi kao 'sandwich artist' - morao sam prvo naučiti kako se svaki sendvič pravi, kako bih kasnije postao 'field consultant'. Bio sam odgovoran za komunikaciju sa svih sedam franšiznih restorana u Bratislavi, i svaki mjesec, pratio i provjeravao rad restorana - poštuju li se svi standardi i protokoli, kako se održava higijena, kakve rezultate postižu, analizirali kako se može poboljšati profit, usluga. Uz sve to, bio sam zadužen i za obuke zaposlenih, team buildinge i razne druge poslovne aktivnosti vezane za uspješan rad restorana - kaže Hanula i dodaje da je to dio standardne procedure te svakako jedan od razloga zašto je Subway 'franšizni sustav koji funkcionira besprijekorno', s više od 44.700 jedinica u 112 zemalja.
Subway u Zagrebu početak je razvoja brenda u Hrvatskoj, a kompanija planira otvoriti 20 Subway restorana u Hrvatskoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....