- To vam je kao da ja idem u Split, a vi me greškom pošaljete u Šibenik, slikovito nam kroz smijeh opisuje Nikola Princip, stanar Knežije dok pokazuje na golemi plakat na zgradi visokoj tridesetak metara na uglu Horvaćanske i Selske u Zagrebu. A sve zbog golemog plakata tvrtke "PEX nekretnine" na njoj. Čini se, naime, da im se potkrao tipfeler pa tako na njemu stoji: "Tražimo stanove u vašem kvratu". Kvrat umjesto kvarta, nije trebalo dugo a da se fotografije plakata počnu dijeliti društvenim mrežama gdje izazivaju smijeh i svakojake komentare.
- Onaj koji je to pisal, taj je odgovoran. Nepismen čovjek, rekli bi, govori nam kroz smijeh Nikola koji živi u susjednoj zgradi pa ispije ostatak svoje bevande dok sjedi u kafiću.
- Pazite, to je zgrada visoka 30 metara. Svatko će pogledati i na tim velikim slovima uočiti veliku grešku, zaključuje.
Dok su neki građani prolazili niti ne obraćajući pozornost na plakat, Maja Šilobodec pronalazila je opravdanja za pogrešku.
- Rekla bih da se radi o tipfeleru, to je previd koji se može dogoditi. Ali, možda su ciljano stavili s pogreškom da netko primijeti. Kad je već tako veliki pano, pa ne bi toliko pogriješili, izjavila je u nedoumici.
Kako bismo saznali o čemu je točno riječ, stupili smo u kontakt s direktorom agencije Spread koja je osmislila plakat, Hrvojem Anićem.
- Ideja je bila da napravimo nešto drugačije što će privući pažnju ljudi, koji su zatrpani mnogobrojnim oglasima i reklamama, te ih ujedno i nasmijati.
Pojašnjava kako se ne radi o tipfeleru.
- Trošak produkcije tog platna je toliki da si ne možeš dozvoliti tiskarsku pogrešku, te dodaje kako se ovim plakatom testiralo tržište.
- Reach na web stranici i na Instagram profilu skočio je za 1300%, tako da za sad, kako god to bila negativna reakcija u očima malih kupaca, jako je pozitivna u očima biznisa.
Anić kaže kako je kampanja tek u počecima, da se s daljnjim zakupom vanjskog oglašavanja ide idući tjedan, a da se s pravom kampanjom započinje u rujnu.
- U nastavku kampanje ćemo cijelo vrijeme okretati riječi. I sigurno će se javiti profesorica hrvatskog s fakulteta ili profesor marketinga koji će reći da se tako ne radi i da to nije marketing, ali čim se oni jave, u pozitivnom ili negativnom smislu, ja sam svoj posao napravio, pojašnjava direktor agencije koja se bavi oglašavanjem na društvenim mrežama i odnosima s javnošću za PEX nekretnine.
Fotografiju oglasa u kojem se traže stanovi u "kvratu" može se pronaći u brojnim grupama poput Tijedan polu pismenosti te Zagreb te zove društvene mreže Facebook čiji korisnici već tjednima zbijaju šale. "Tiskao neki šta je dobio posao preko veze", "Jesu našli?", "Hrvatska uhljebska komora", "Koliko dođe kvarat stana?", "Klonite se vi mog kvrata!" te "Recite kaj hoćete, ali reklama se povlači po društvenim mrežama već danima" samo su neki od komentara na fotografiju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....