Mostov kandidat za zagrebačkog gradonačelnika Zvonimir Troskot predstavio je u srijedu pored potoka Črnomerec "Zagrebačke promenade", Mostov projekt uređenja šetnica i biciklističke infrastrukture uz zagrebačke potoke na relaciji istok-zapad.
- Radi se o mreži zelenih rekreacijskih oaza uz zagrebačke potoke koji su prirodno bogatstvo Zagreba - rekao je Troskot, dodavši da bi se time vratilo potoke građanima, osigurala veća povezanost mnogih dijelova grada, smanjilo prometne gužve i proširile biciklističke trase i prostori za rekreaciju.
Europske metropole jako puno ulažu u razvoj zelenih javnih površina, šetnica i biciklističkih staza pa je, istaknuo je Troskot, krajnje vrijeme da u Zagrebu napravimo jednu rekreacijsku zonu gdje će se građani moći opustiti i relaksirati.
U Mostu su stoga razvili ideju Zagrebačkih promenada, a riječ je o revitaliziranim zagrebačkim potocima uz koje bi paralelno napravili šetnice i biciklističku infrastrukturu kako bi spojili određene kvartove koje zagrebački potoci prirodno spajaju i to bez da ih ometa javni prijevoz.
Uređenim "Zagrebačkim promenadama" ljudi bi se, poručio je, mogli kretati nesmetano od Jaruna do Podsuseda, Stenjevca, Trešnjevke, Črnomerca.
- Kao što bismo radili Zagrebačke promenade i spajali sjever s jugom Zagreba, napravili bismo i biciklističke staze na relaciji istok-zapad i tako dobili jedan premreženi sustav biciklističke infrastrukture i potaknuli ljude da se što više bave sportom i rekreacijom te uz to smanjili i prometne gužve - objasnio je Troskot.
Cilj "Zagrebačkih promenada" je spojiti zagrebačke kvartove, zatim potoke, koji su simboli Zagreba, vratiti građanima i smanjiti promet“, rekao je Troskot te objasnio da je s razlogom potok Črnomerec odabrao za izlaganje tog projekta jer spaja tri ZET-ova okretišta.
- Napravit ćemo intermodalni putnički terminal koji bi spajao okretište tramvaja na Črnomercu sa željezničkom postajom Kustošija, a to bismo sve povezali sa Zagrebačkim promenadama - objasnio je Troskot.
Obećao je i da bi povećali frekvenciju putničkih vlakova da idu svakih 15 minuta, povezali željeznička stajališta s okretištima i napravili gradsku autocestu bez semafora, na potezu Ljubljanske, Zagrebačke i Slavonske avenije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....