Hoće li se Draškovićeva ulica otvoriti za sav promet i hoće li se ukinuti stajalište za turističke autobuse u Palmotićevoj, pitanja su na koja bi uskoro odgovor trebao dati Gradski ured za promet i prostorno uređenje. Cilj je rješavanje kaotičnih prometnih gužvi koje se već puna tri mjeseca stvaraju na potezu od Ulice Medveščak do Zelenog vala u smjeru zapada.
Nalog za rješavanje tih gužvi već su dobili, i to od zamjenice gradonačelnika Sandre Švaljek koja im je u utorak na sjednici Gradske skupštine naredila da riješe kaos koji se događa u tom dijelu grada.
Prometni problemi u Palmotićevoj ulici počeli su se stvarati nakon što je Grad poprilično nerazumnom odlukom ukinuo za promet desnu traku od Cesarčeve do Jurišićeve i darovao je autobusima turističkih agencija za parkiranje. O tom je problemu nekoliko puta upozorila gradska rubrika Jutarnjeg, a problem je nedavno aktualizirala gradska zastupnica Margareta Mađerić na sjednici Skupštine.
- Taj kaos se više ne može izdržati. Gužve su od Gupčeve zvijezde do Jurišićeve, a sve zbog tog stajališta za autobuse i potpunog zatvaranja Cesarčeve i Bakačeve - rekla nam je jučer Margareta Mađerić.
Ona je predložila da se ukine stajalište za autobuse i otvori Draškovićeva ulica, čime bi se taj dio centra donekle rasteretio.
- Prije nekoliko godina su tramvajske pruge u Draškovićevoj izmijenjene baš zbog otvaranja te ulice automobilima - navodi Mađerić.
Postojanje problema priznala je i Sandra Švaljek koja je pročelniku Dinku Biliću naredila pronalazak rješenja.
Protiv trenutačne situacije su, osim stanara i vozača, i prometni stručnjaci.
Stanarima Palmotićeve smeta buka koja se stvara zbog gužvi, ali i ispušni plinovi autobusa koji čekaju i iskrcavaju turiste. Osim toga, tvrde kako im se po prozorima skuplja čađa te kako su im fasade zgrade potamnjele od ispušnih plinova.
Nije im jasno zbog čega stajalište za autobuse mora biti u najstrožem dijelu grada te predlažu kako bi lokacija za autobusno stajalište mogla biti oko Paromlina.
I stručnjaci, poput Željka Marušića, profesora na Fakultetu prometnih znanosti, smatraju da je blokadom trećine Palmotićeve dodatno zagušena loša prometna komunikacija sjevera i juga.
Otvaranje Draškovićeve, ističu, ima svojih prednosti, i to prvenstveno zbog rasterećenja ostalih ulica poput Smičiklasove. Ta ideja ima mnogo prednosti, a jedna od njih je da se u obilasku zasad zatvorene Draškovićeve troši više goriva, čime se i više zagađuje okoliš.
Čitatelji Jutarnjeg mjesecima šalju fotografije kaosa u ulici Medveščak
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....