Nakon što je gradonačelnik Bandić nedavno najavio da će se cijena ZET-ovih karata snižavati, a pojedini mediji su danas pisali da će se raditi o iznosu od 10 do 20 posto, na sve su reagirali građani grada Zagreba kojih se ovo pojeftinjenje cijena javnog prijevoza izravno tiče.
Većina njih obrušila se na Zagrebački Holding ustvrdivši da bi prijevoz trebao biti besplatan za školarce i studente, ili barem da iznosi 30 kuna koliko je iznosio ranijih godina.
- Studentima i učenicima besplatan prijevoz! Ili bar jeftiniji. Čak je u Zadru besplatan studentima - komentirao je Emin iz Zagreba.
Arben Beriša se pak pita zašto je osnovnoškolcima pokaz 80 kuna a 99 posto djece ima osnovnu školu preko puta zgrade u kojoj žive, dok je studentima 100 kuna, a 99 posto studenata putuje do fakulteta u prosjeku po 45 minuta.
- Stavite kartu 5 kuna pa će vam svaki čovjek kupiti kartu - komentirao je Damir Hamžić.
Neki od čitatelja komentirali su da bi na zadnji vagon trebalo nadodati još jedan, onaj otvoreni za socijalu, dok drugi i dalje poručuju kako se nikad neće prestati švercati.
Za značajnije snižavanje cijene karata za građane, kaže naš izvor, ZET mora biti efikasniji u naplati karata. I to drastično efikasniji. Da se već radi na tome govori i podatak koji nam iznosi naš izvor iz Uprave Holdinga.U Holdingu se nadaju da će nižim cijenama privući više korisnika pokaza i onih koji će kupovati obične karte jer su shvatili da se korisnici javnog prijevoza još uvijek više švercaju nego što kupuju karte.
A porast broja onih koji se švercaju sigurno je uvjetovan i posklupljenjem karata. Prema nekim računicama, od 160 tisuća osnovnoškolaca, srednjoškolaca i studenata, prosječno samo njih 42 tisuće kupuje karte. Od tog broja Grad subvencionira u cijelosti karte za 16 tisuća učenika i studenata slabijeg imovinskog stanja, pa ispada da samo 30 tisuća njih plaća pokaz.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....