SPORNA KAMPANJA

Piše Jelena Veljača: Dragi Kraš, žene već znaju da nisu ravnopravne. Nije valjda da educirate muškarce?

Kraš je na kutije Domaćice dodao i ženska zanimanja s idejom da osnaži žene, ali...

Jelena Veljača, novo pakiranje keksa Domaćica

 Ronald Gorsic/Cropix

Puno se sadržaja pomiješalo u najnovijoj jednodnevnoj sapunici oko marketinške kampanje slavnog hrvatskog proizvođača slatkiša, Kraša. Kao što već i ptice na grani znaju, na svoju dobro poznatu kutiju Domaćica dodali su nekoliko imenica ženskog roda koje označavaju određene poslove - na um mi prve padaju umjetnica, menadžerica i prodavačica.

Možda se laičkom oku na čini tako, ali puno je tu posla napravljeno: netko se morao dosjetiti da "domaćica" ne označava samo domaću slasticu, već i ženu koja vodi kućanstva, tu dosjetku su morali prodati upravi, a kasnije, u izvedbi, klasno su pokušali biti fer pa su zastupljena i zanimanja zahvaljujući kojima su žene na pseudo pozicijama moći, ali i ona koja označavaju prekarne radnice. Mnogima je od nas pjena...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 21:45