Kraš je pokrenuo novu kampanju na pakiranjima jednog od svojih najpoznatijih proizvoda - keksa Domaćica. Na svakom novom pakiranju se od sada nalaze i imena drugih zanimanja pa su tako Domaćice sada i menadžerice, programerke, umjetnice i medicinska sestre što je potaknulo žustru raspravu na društvenim mrežama, ponajviše na Facebooku i Twitteru gdje su mnogi već počeli objavljivati svoje šaljive meme na temu kampanje. Jedni misle kako Kraš ovim dodacima želi poslati poruku da žene mogu biti puno više od domaćica i to im se sviđa, drugi misle da je riječ o pretjeranoj političkoj korektnosti, treći se zezaju, ali svi o kampanji raspravljaju.
Osim što je pokrenuo inicijativu osuvremenjavanja pojma "domaćica" u govoru, Kraš je u taj proces odlučio uključiti i same kupce. Skeniranjem koda koji se nalazi ispod polica s Domaćicama uskoro će moći doći do stranice s nastavkom #ijasamdomaćica na kojoj će moći objavljivati kako i sami sudjeluju u obavljanju kućanskih poslova. Riječ je o drugoj fazi ove Krašove kampanje, a web stranica je još uvijek u izradi.
Iako su mišljenja različita, jedno je sigurno - Krašev tim uspio je ponovno skrenuti pažnju na ovaj dobro znani proizvod, ali uz dozu rizika. Ipak, prošli puta kada su odlučili riskirati dodali su čvarke u Dorinu što im se na kraju itekako isplatilo. Prvoaprilska šala na Facebook stranici pokupila je mnoštvo pozitivnih komentara i na kraju oduševila dio slatkoljubaca.
- Tražili ste, dobili ste! Dorina Čvarak je stvarno tu! Zbog velikog broja pozitivnih komentara odlučili smo otići korak dalje – limited edition Dorina Čvarak pronađite od subote 30. travnja u Kraš Choco&Café-u na zagrebačkom glavnom trgu! - objavili su na svojoj stranici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....