Imamo stav
Njoj se, naime, nimalo ne sviđa serija videospotova za središnju informativnu emisiju javne televizije u kojima Šprajc, Ivan Jabuka i Sandra Križanec poručuju: “Imamo stav”.
- Ti su videoisječci u suprotnosti sa Zakonom o HRT-u i novinarskom strukom. Uz to, u suprotnosti su s onim što Šprajc inače zagovara, a to je nezavisnost televizije. U novinarstvu postoji samo struka novinar, sve ostalo je samo radni raspored. Ne postoji struka ‘urednik Dnevnika’. Zlatno novinarsko pravilo glasi: činjenice su svete, komentari dopušteni.
Onoga trenutka kad Šprajc u spotu kaže: ‘Dnevnik sa stavom’, on taj svoj stav nameće gledateljima i time ih podcjenjuje. Jer, ‘Dnevnik’ je informativna emisija koja mora donijeti činjenice, a gledatelji moraju donijeti svoj stav.
Na rubu zakona
- Spot je rađen tako da Sandra Križanec i Jabuka poput dva štrumfa dotrče do velikog Šprajca, čime se sugerira sasvim pogrešna poruka - kaže Luks. Šprajca sve to, kaže, ne prestaje čuditi.
- Čudi me da je gospođi Luks nepoznat pojam novinarskog stava . Možda bi joj slogan ‘Kako vjetar puhne’ bio prihvatljiviji. Ali, kad smo radili spotove, nismo znali da će ona biti šefica Nadzornog odbora. Gospođa Luks opasno pleše na rubu zakona petljajući se u programsku politiku - upozorava Šprajc.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....