Hrpa potrošača koja se poveselila jer su uspjeli kupiti Nikeove hoodice za samo 65 kuna, čini se, još će jednom ostati razočarana.
Naime, nakon što im je Nike, kad je shvatio da je objavio pogrešne cijene, javio kako su njihove narudžbe otkazane jer robe koju su naručili navodno nema na skladištu, sad će se trebati suočiti s činjenicom da im u cijeloj priči neće moći pomoći niti Državni inspektorat, kao niti Zakon o zaštiti potrošača na koji se masovno pozivaju dok prijete tužbama.
Naime, Nikeova trgovina u kojoj su kupovali robu registrirana je u Nizozemskoj, što znači da njihovu transakciju ne pokrivaju domaći propisi.
No ima jedna mala šansa - na razini Europske Unije postoji nešto što se zove ECC Net - Europski potrošački centar, putem kojeg je moguće prijaviti nepravilnosti u prekograničnoj kupovini na razini EU. Ovoj instituciji potrošači tako mogu dostaviti sve detalje vezane uz kupovinu za koju smatraju da je bila nepropisna - dakle detalje transakcije, narudžbe i računa te čekati da Centar donese odluku je li otkazivanje transakcije bilo prema propisima.
Podsjetimo, Nike je dan prije Badnjaka išao korigirati hrvatske cijene te ih mijenjati iz kuna u eure, no ispalo je da su promijenili samo brojku, ali ostavili valutu kune pa su potrošači pokupovali hrpu hoodica za 65 i majica za 30 kuna.
No kad je trgovina shvatila što se dogodilo, kupcima su jednostavno javili da tražene robe nema na skladištu i da nažalost moraju poništiti njihovu transakciju. To je izazvalo veliki bijes potrošača koji sad masovno najavljuju tužbe protiv Nikea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....