Nike očito nema sreće - umjesto cijena u eurima opet su se pojavile cijene u kunama, piše Slobodna Dalmacija.
Pa nešto što bi trebali platiti 200 eura u košarici vam se prikaže kao 200 kuna. To im se već dogodilo nedavno.
A evo novih cijena: nove tenisice koje koštaju 115 eura su koštale isto toliko kuna, majice su se mogle naći za dvadesetak kuna, a neki najskuplji predmeti umjesto 150 eura su zapadali 150 kuna. No, kad bi došli do naplate, javljalo je grešku.
Podsjetimo, Niku se dogodio sličan problem, ali onda su hrvatski građani uspjeli dovući narudžbu do kraja i skinut im je novac s kartice.
A onda se dogodio preokret: Hrvati koji su zahvaljujući previdu Nikeovu sportsku opremu kupili po iznimno povoljnim cijenama dobili su poruke da artikala koje su naručili nema u skladištima te da su zbog toga uklonjeni iz njihovih košarica.
"Morali smo ukloniti artikl iz vaše narudžbe. Nažalost, artikla nema u skladištu. Žao nam je zbog toga - znamo da je frustrirajuće kada ste uzbuđeni zbog nove opreme, a sve propadne", rekli su iz Nikea jednom od kupaca koji se okoristio neplaniranom akcijom.
Podsjetimo, Nike je uoči ulaska Hrvatske u eurozonu odlučio, prema svemu sudeći, cijene u kunama zamijeniti s onima u eurima. Međutim, ispalo je da su zamijenili samo brojeve, a ne i oznaku valute. Umjesto 65 eura, odjeća je neko vrijeme koštala 65 kuna. Kupci su previd brzo uočili i artikle još brže pokupovali.
Hudice koje koštaju 500 kuna, prodavale su se po 65, toliko su došle i kratke hlače s motivima NBA momčadi, dok su majice snižene s 230 na 30 kuna. I sve se to dogodilo potpuno neplanirano, kao posljedica greške. Petnaestak sniženih artikala nestalo je u rekordnom razdoblju.
Brzo su to primijetili kupci. Poveznice na web shop Nikea širile su se i užarile WhatsApp i Facebook grupe.
- Bila je to najbolji božićni šoping u mojoj povijesti - rekao nam je, ne skrivajući oduševljenost, jedan od sretnih kupaca. Najbolju ovogodišnju akciju otkrio mu je prijatelj obavijestivši ga porukom o neviđenim sniženjima. Ni naš sugovornik ih nije sačuvao za sebe, nego je radosnu vijest podijelio sa svojim kolegama.
- Kad sam skužio akciju, bilo je udari - kupuj što brže možeš. Navala je bila ogromna i stvari su brzo nestale - opisao je brzinu reakcije jedan kupac za Jutarnji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....