Iako su moderna vremena omogućila da si svakodnevno sami miješamo dnevne informativne koktele (neki ljudi prvo u jutro pogledaju kako bruji HOME na facebooku) od profesionalnog medija ipak očekujemo istinitu i preciznu informaciju, relevantan edukativni sadržaj ili ozbiljno nabrijanu zabavu. Živimo u vremenima kada su ideje jedini stvarni kapital. Kvalitetene ideje koje rade, počivaju na stvarnim uvidima u sve aspekte problema. Kreativnost mora počivati na znanju. Istinita, brzo dostavljena informacija temelj je svega.
Nikad u povijesti nismo morali tolikom brzinom absorbirati toliku količinu informacija. Selekcija dostupnog znanja postaje čimbenik uspjeha. Posljednjih godina velika pažnja posvećivala se smrtnim prognozama ove ili one medijske forme. Iako je dostupnost i brzina medija izuzetno važna, ključan je odabir i kvaliteta informacije.
Opća digitalizacija uvela nas je u eru neslućenih komunikacijskih mogućnosti. Nisamo još svjesni čime zapravo raspolažemo. Netko je rekao da smo poput majmuna koji je otkrio da može koristiti kost kao alat. Svima je jasno da je stvar važna, nitko nije sasvim siguran što sve možemo sa njom.
QR kodovi mala su stepenica u digitalnoj evoluciji. Tehnološki relativno jednostavan izum, komunikcijski izuzetno perspektivan.
Zajednica u kojoj živimo traži odgovore na egzistencijalna pitanja. Sada kada smo napokon odgovorni sami za sebe, moramo i sami pronaći odgovore. Prije nekoliko godina Hrvatsko dizajnersko društvo zajedno s nekim ministarstvima složilo je Nacionalnu strategiju dizajna. U njoj se predlažu, između ostalog i neke vrlo konkretne mjere za povezivanja gospodarstava s kreativnim potencijalima zajednice. Kretivnost je važan čimbenik u poboljšanju konkurentnosti. Švedska, Finska ili Koreja aktivno provode svoje stategije jer znaju da to direktno utječe na bogatstvo zajednice.
Nadamo se da je došlo vrijeme da Hrvatska počne implementirati svoj plan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....