NAGRADE HUOJ-a

Dr. Natko Beck proglašen komunikatorom godine, nagrade i agenciji 404, ‘Šipak godine‘ Ribiću

I u zahtjevnoj godini poput 2020. realizirani su kvalitetni komunikacijski projekti koji mogu poslužiti kao ogledni primjerci
Natko Beck
 Boris Kovacev/Cropix

Dr. Natka Becka, vodećega specijalista radiologije u dječjoj bolnici Srebrnjak, Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) proglasila je za Komunikatora godine, dodijelila je i devet nacionalnih Grand PRixa te prvi put i pet međunarodnih za komunikacijske projekte u 2020.

Riječ je o 14. dodjeli nagrada Grand PRix za najbolje komunikacijske projekte, a dodjela za one najbolje u prošloj godini održana je u četvrtak online zbog epidemioloških razloga, priopćile su Vrh komunikacije.

Beck Komunikator godine, Šipak godine Vilimu Ribiću

Ususret dodjeli nagrada proglašeni su i dobitnici u kategorijama za Komunikatora godine, Anitkomunikatora godine i Grand PRix za doprinos struci odnosa s javnošću. Titulu Komunikatora godine ponio je doktor Natko Beck. Šipak godine za najlošiju komunikaciju u javnom prostoru osvojio je Vilim Ribić, glavni tajnik Nezavisnoga sindikata znanosti i visokog obrazovanja, a Grand PRix za doprinos struci pripao je prof. dr. Dejanu Verčiču.

"Ohrabrujuće je vidjeti kako su i u zahtjevnoj godini poput 2020. realizirani interesantni i kvalitetni komunikacijski projekti koji mogu poslužiti kao ogledni primjerci i doprinijeti razvoju naše struke", istaknuo je predsjednik žirija Igor Vukasović.

Čestitao je pobjednicima, podsjetio da je bio prijavljen 51 projekt, te zahvalio članovima žirija na konstruktivnim raspravama i profesionalnosti.

Grand PRix u devet nacionalnih i pet međunarodnih kategorija

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske te regionalnoj i lokalnoj samoupravi pripao je agenciji Abeceda komunikacije za projekt "Kad sigurno voziš, sigurno stižeš" koji su proveli za Ministarstvo unutarnjih poslova.

U kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama Grand PRix je pripao projektu "#Manjiporezi: Stop parafiskalnim nametima!" nositelja Maruše Stamać za Udrugu Glas poduzetnika.

Grand PRix za velika trgovačka društva otišao je u ruke Hrvatskoga Telekoma za projekt "Uvođenje prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj", dok je za najbolji projekt u kategoriji odnosa s javnošću u malim i srednjim trgovačkim društvima pobjedu odnijela agencija 404 za klijenta Nanobit i projekt "Nanobit postaje dio vodeće svjetske gaming kompanije Stillfront grupe".

Kategorija koja uvijek pridobije pažnju javnosti je ona za društveno odgovorno poslovanje, a tu je prema ocjeni žirija bio najbolji projekt „Startaj Hrvatska“, kojeg su proveli Spar Hrvatska, NovaTV i Ascanius Media.

Grand PRix za unutrašnju komunikaciju otišao je u ruke A1 Hrvatska za projekt "Interna komunikacija u A1 Hrvatska za vrijeme COVID-19 krize".

Agencija 404 osvojila je Grand PRix za krizno komuniciranje za klijenta Hrvatska udruga turizma i projekt "Hrvatska - najbolja na Mediteranu“. Grand PRix za komunikaciju događanja otišao je u ruke agencije CTA komunikacije i Hrvatske gorske službe spašavanja (HGSS) za projekt "Izložba Tweetova Trending #HGSS70".

U posljednjoj, devetoj kategoriji, Grand PRix za digitalnu komunikaciju pripao je agenciji 404 za projekt "Croatia osiguranje lansiralo prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje" za klijenta LAQO osiguranje.

Međunarodni Grand PRix dodjeljivao se u pet kategorija, a u prvoj kategoriji za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama najboljim je proglašen projekt agencije Vajt i Jana de Jonga za "Uvođenje vize za digitalne nomade - kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvoga službenog digitalnog nomada".

Grand PRix za odnose s javnošću u velikim trgovačkim društvima pripao je agenciji Media val, za projekt "Povezani smo sigurni", za klijenta Hrvatska udruga poslodavaca. U kategoriji za mala i srednja trgovačka društva Grand PRix je osvojio projekt "Komunikacija i organizacija press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture Rijeka 2020", agencija Madison Consulting i Media val za klijenta Rijeka 2020.

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje osvojila je Zagrebačka banka i agencija 404 s projektom "#prviput", a u posljednjoj kategoriji Međunarodnoga grand PRixa za krizno komuniciranje nagrada je pripala agenciji Manjgura i tvrtki Madiacor za projekt "Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate prijeći granicu" - Viber zajednica total Croatia Travel Info, za klijenta TOTAL CROATIA NEWS Brandbury.

Za najbolju agenciju ovogodišnjeg Grand PRixa proglašena je agencija 404, koja je dobila najviše bodova žirija pri ocjenjivanju projekata, što je druga godina zaredom da nose titulu najbolje agencije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 18:38