ZAGREB - Novi vizualni identitet informativne kampanje uoči referenduma o pristupanju Hrvatske Europskoj Uniji razljutio je našeg dizajnera Borisa Ljubičića.
Čestitke na krivoj adresi
On, naime, tvrdi kako je riječ o čistom plagijatu njegova rada. Zato je Vladi poslao zahtjev za zabranu korištenja tog identiteta. Ljubičićeva odvjetnica Sanja Artuković kaže kako se time nanosi šteta dizajneru i Hrvatskoj.
- Mnogi su pomislili da se sa znakom kojim se propagira EU u Hrvatskoj napokon nešto promijenilo i počeo sam dobivati čestitke - kaže Boris Ljubičić. Međutim, čestitke su stigle na krivu adresu. Ljubičićev je rad crveni i plavi kvadrat na bijeloj pozadini, no u novoj je kampanji crveno slovo pretvoreno u E, a plavo u U. Slogan je cijele kampanje “Tu pripadamo”.
Hrvatski vizualni kod
U žiriju je bila i predsjednica Hrvatskog dizajnerskog društva Ira Payer, koja tvrdi da je Ljubičićeva optužba neopravdana, iako je ona bila nezadovoljna konačnom odlukom.
- Apsurdno je proglašavati plagijatom rad koji koristi elemente koji su općeprihvaćeni kao hrvatski vizualni kôd - kaže Payer.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....