Pet centar Heinzelova otvorila je danas vrata u svojem novom ruhu, sada s osvježenim modernim konceptom koji će oduševiti sve ljubitelje kućnih ljubimaca. Posvećenost inovaciji i kvaliteti očituje se u potpuno preuređenom prostoru, koji nije samo trgovina, već destinacija za sve vlasnike i njihove ljubimce.
U novouređenom Pet centru Heinzelova, posjetitelji mogu uživati u posebno dizajniranom butiku koji nudi najveći izbor najkvalitetnijih kaputića, kabanica, torbi i drugih modnih dodataka za kućne ljubimce. Svaki proizvod pažljivo je odabran kako bi zadovoljio najviše standarde udobnosti, stila i funkcionalnosti.
Jedna od najvećih novosti koju donosimo je igralište za kućne ljubimce unutar trgovine, gdje ljubimci mogu isprobati igračke, opremu i družiti se s drugim ljubimcima. Ovo je prostor u kojem se vlasnici mogu informirati, razmijeniti iskustva, ali i provesti kvalitetno vrijeme sa svojim ljubimcima, i time pravim doživljajem.
- Željeli smo stvoriti mjesto gdje vlasnici i njihovi ljubimci mogu zajedno provoditi vrijeme, ne samo kupovati, već i uživati u zajedničkim aktivnostima. Uz razne događaje i prostore za igru unutar same trgovine, našim posjetiteljima omogućujemo da isprobaju nove proizvode, sudjeluju u događanjima i opušteno se druže sa svojim ljubimcima - rekla je Mara Vuković, direktorica marketinga I komunikacija Pet centra Hrvatska.
Kao dio proslave otvorenja, svi kupci članovi kluba imali su mogućnost ostvariti 20 posto popusta uz člansku karticu. Ovaj poseban popust odnosi se na gotovo sav asortiman proizvoda u centru, uključujući novu kolekciju butika i najnovije trendove za kućne ljubimce.
Uz inovativan pristup, personaliziranu uslugu, veterinarsku ljekarnu i vrhunski izbor proizvoda, Pet centar Heinzelova postavlja nove standarde u svijetu brige o kućnim ljubimcima. Pozivamo sve vlasnike ljubimaca da nam se pridruže i dožive novu razinu udobnosti, kvalitete i zabave – sve na jednom mjestu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....