Mediji se vrlo rijetko kritički osvrću na svoj rad. U Berlinu se tog posla prihvatila skupina novinara. Svi oni vole sport i nogomet - razlog više za kritički osvrt na kvalitetu sportskih prijenosa na televiziji. Prvenstveno nogometnih prijenosa. Novinare smeta da sportske emisije postaju sve više i više "eventi", da se čak i najobičnije susrete "napuhuje", pretjerano dramatizira, da se sport - inscenira, piše Deutsche Welle .
OK, prava prijenosa su skupa, televizije žele i zaraditi na skupim projektima. A lakše se zaradi kad se robu malo uljepša, uz pomoć reklame i drugih medijskim trikova.
Za ilustraciju smjera u koje se kreće branša navodimo dvije brojke. Svjetska nogometne federacija (FIFA) od prodaje prava na TV-prijenose utakmica nogometnog prvenstva svijeta (SP) 1986. u Meksiku zaradila je oko 50 milijuna američkih dolara.
Od prodaje prava za SP 2006. u Njemačkoj FIFA je postala bogatija za 1,5 milijardi dolara. Ne radi se o procjenama, ovo su službene brojke koje je potvrdio bivši marketinški direktor FIFA-e Guido Tognioni. Komercijalizacija nogometa na globalnoj sceni usko je povezana s jednim imenom, Sepp Blatter.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....