(AP Photo/Natacha Pisarenko)
STIŽE ARGENTINA?

POVIJESNI SPEKTAKL: 'Messi dolazi u Hrvatsku uveličati naš ulazak u EU'

'Za relativno pristojnu cijenu HNS će dobiti izuzetno potentan marketinški i PR proizvod. U svijetu marketinga kažu da je Bog na prvom mjestu, potom ide Leo Messi, a tek onda Lady Gaga'
Piše: Alen LesičkiObjavljeno: 03. prosinac 2012. 09:50

Leo Messi stiže na Maksimir iduće ljeto, a možda i na Poljud, što ovisi o dogovoru s HNS-om - baca ovu bombu Tom Novak, prvi čovjek američke konzultantske tvrtke X Sports Worldwide koja ima ekskluzivu za plasman prijateljskih utakmica Argentine i Čilea.

Argentinac hrvatskih korijena već je obavio razgovore u ministarstvima turizma i sporta, a Davoru Šukeru sklapa ponudu napismeno.

- Za relativno pristojnu cijenu HNS će dobiti izuzetno potentan marketinški i PR proizvod. U svijetu marketinga kažu da je Bog na prvom mjestu, potom ide Leo Messi, a tek onda Lady Gaga - slikovito se izrazio Novak koji smatra kako je ponuda dio šireg paketa koji uključuje bratimljenje Buenos Airesa i Grada Zagreba.

- U gradu koji ima 14 milijuna stanovnika postoji 400 tisuća osoba koje imaju hrvatske korijene. Očekujem da bi do veljače 2013. godine gradonačelnici Bandić i Macri trebali zaključiti sporazum između dva grada, a utakmica bi bila dio proslave tog događaja kao i proslava ulaska Hrvatske u EU. Evo vam idealne prilike da generali izvedu početni udarac - priča konzultant koji sa svojim kolegom Antoniem trenutno sve stavlja na papir. Dobili smo prednost u startu, ali HNS treba brzo reagirati jer od Argentine s Messijem...baš kako je i Novak opisao, valjda je sam Bog traženiji.

Šuker - tvrdi pregovarač

Konkretno, Šuker nema puno vremena, jer za mjesec danas se širi krug potencijalnih dobitnika na druge reprezentacije koje bi dovele Messija u svoje dvorište. Spominju se Crna Gora i Poljska. Njih izgleda cijena ne muči, a o kojoj se svoti radi Novak ne otkriva, jer je riječ o poslovnoj tajni. Podsjetimo, Brazil je koštao milijun dolara.

- Mogu samo kazati kako je cijena viša, ali zamislite koji je marketinški potencijal ove utakmice. Imali smo neke razgovore na tu temu u Vladi RH i čini se kako svi dijele mišljenje kako je riječ o prilici da se Hrvatska i Zagreb snažno pozicioniraju na globalnoj mapi prepoznatljivih turističkih destinacija. Uostalom, zašto ne bi utakmica bila u Splitu? Sportski duh toga grada je poznat, a Messi na Poljudu u lipnju je idealan početak turističke sezone - pojašnjava ovaj konzultant, svjestan da s druge strane stola ima tvrdog pregovarača koji, malo je reći, važe svaku kunu.

- I ja sam takav. Vidjet ćemo - nasmijao se očito spreman na izazov. A ako se Novak sve dogovori s HNS-om, tada na scenu stupa PR tim Lea Messija koji dogovara svoje uvjete s potencijalnim sponzorima.

Proslavite ulazak u EU

- Mi proizvod nudimo na pladnju. A ti smisli kako da ga iskoristiš. Što je sa Zagrebačkom pivovarom koja prati reprezentaciju, a što je s drugim velikim korporacijama? - naglasio je predsjednik uprave X Sports Worldwide koji zaključak ove priče očekuje do kraja godine. On je, kaže, optimističan, jer je riječ o opciji u kojoj su svi na dobitku, ali očito su hrvatski geni učinili svoje pa i Novak zna za poznatu hrvatsku “figu u džepu”.

- Hrvati moraju znati da se u ovom poslu ne moraju postaviti s dozom sumnje. Hrvatska reprezentacija zaslužuje Argentinu zbog svog statusa u nogometnom svijetu, a sve ostalo što dolazi s tim glamurom moglo bi se iskoristiti za promociju turizma i zemlje. Uostalom, ulazite u EU u srpnju. Zašto ovo ne bi bio dio proslave? - besplatno nas savjetuje ovaj konzultant na čije će pitanje uskoro odgovoriti hrvatska nogometna vrhuška...

Linker
21. rujan 2024 09:41