Izvršni odbor Hrvatskog nogometnog saveza na današnjoj je sjednici donio odluku o odabiru partnera za televizijska te za medijska prava za natjecanja pod okriljem HNS-a za naredne četiri natjecateljske godine, javlja službena stranica HNS-a.
Nakon raskida ugovora s tvrtkom Endorphin Magine, rukovodstvo HNS-a održalo je sastanke s tvrtkama zainteresiranima za kupnju TV i medijskih prava, nakon kojih su stigle tri službene ponude za kupnju TV prava - tvrtke A1 Hrvatska, Hrvatskog Telekoma te Sportkluba i AB SportConsultinga. Istodobno, stigla je ponuda SuperSporta za medijska prava.
Izvršni odbor HNS-a na današnjoj je sjednici razmotrio tri pristigle ponude te je donio odluku da će odabrati ponudu Hrvatskog Telekoma, koja je s iznosom od devet milijuna eura po godini bila najizdašnija. Tako će u četiri godine, koliko je predviđeno trajanje ugovora, Hrvatski Telekom za pripadajuća TV prava uplatiti HNS-u 36 milijuna eura.
Također, prihvaćena je ponuda SuperSporta za medijska prava u iznosu od 1.5 milijuna eura po natjecateljskoj godini za sponzorska prava te 500.000 eura po natjecateljskoj godini za prava klađenja.
Ukupno, HNS je za televizijska i medijska prava osigurao 44 milijuna eura u naredne četiri godine.
"Kao što smo najavili prošloga tjedna, brzo smo pronašli najbolje rješenje za hrvatske klubove i cjelokupni hrvatski nogomet. Pregovori sa zainteresiranim tvrtkama pokazali su veliko zanimanje koje postoji za hrvatskim klupskim nogometom, a prihvaćene ponude HT-a i SuperSporta najbolje potvrđuju tu veliku vrijednost. Drago nam je što nastavljamo suradnju s Hrvatskim Telekomom koji je već niz godina sjajan partner hrvatskog nogometa, pa stoga ne dvojimo da će i ova suradnja biti vrlo uspješna. Ovo je izniman iskorak za Savez i naše klubove te sam uvjeren da će ovih 44 milijuna eura osigurati daljnji napredak Prve lige i svih ostalih natjecanja", izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.
Hrvatski Telekom će tako imati isključiva prava na sljedeća natjecanja: Prvu HNL, Drugu HNL, Hrvatski nogometni kup, Superkup, PrvuHNL za žene, finale kupa za žene, utakmice hrvatske A ženske reprezentacije - natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, einale kupa za juniore, kadete i pionire, utakmice U-21, U-19 i U-17 muških reprezentacija - natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, Prve hrvatske malonogometne lige za muškarce, Hrvatskog kupa u futsalu za muškarce i žene, , utakmice futsalske muške reprezentacije - natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, utakmice futsalske ženske reprezentacije - natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, utakmice A muške reprezentacije kojima je HNS organizator, revijalne i memorijalne utakmice u organizaciji HNS-a te pripremne utakmice klubova.
„Hrvatski klupski nogomet je na jasnoj uzlaznoj putanji te zaslužuje i najkvalitetnijeg partnera koji će mu omogućiti da nastavi napredovati, a gledateljima da uživaju u najkvalitetnijem televizijskom i medijskom sadržaju. Kao dugogodišnji sponzor, ulagač i partner hrvatskog sporta, a posebno hrvatskog nogometa, ponosni smo što je HNS prepoznao našu namjeru i predanost da hrvatskim nogometnim natjecanjima i klubovima osiguramo potporu i medijsku prisutnost kakvu uistinu zaslužuju, a svim zaljubljenicima u nogomet najkvalitetniji sadržaj na daleko najvećoj platformi – MAXtv-u”, izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
Pritom će Hrvatski Telekom zajedničkim sporazumom s HRT-om, ovoj nacionalnoj televiziji omogućiti prava na određeni skup utakmica, tj. između 20 i 36 utakmica po natjecateljskoj godini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....