Za utakmicu s Lokomotivom prodano je više od 26.000 ulaznica zajedno sa pretplatama. Slično je bilo i za susret s Istrom, kad su Splićani prodali 27.200 ulaznica, ali nisu svi došli na poljudske tribine. Dapače, deficit je izražen u velikoj brojci od 9.000 posjetitelja. Gdje je nestalo 9.000 ljudi, zašto se nisu pojavili? Zanimljivo je pitanje, ali jasno i odgovor...
Pretplatnici su najčešće ti koji ne pohode svaki poljudski dvoboj. Mnoštvo je pretplatnika iz inozemstva, puno ljudi koji nisu iz Splita, pa shodno tome i ne dolaze na svaku utakmicu. Ali, kupnjom pretplate rezervirali su svoje mjesto za derbi s Dinamom. Igra se za Uskrs, kad će gotovo svi doći na praznike, a s obzirom da je potražnja za ulaznicama ogromna, ne ulaze u gužve i redove, imaju kartu i za derbi.
Drugi razlog zbog kojeg su kupili pretplate jest očekivana proslava naslova prvaka. Zbog toga je realno očekivati pun Poljud na predzadnjoj utakmici sezone, na susretu sa Goricom na splitskom stadionu.