Talijanske reklame su prekrasne. Snimane u lijepim krajolicima, pune boja, okusa i mirisa, zanimljive su, nerijetko duhovite, zabavne... Iznimka nije ni reklama kojom se najavljuje 73. festival talijanske kancone Sanremo što se od sutra do subote, 11. veljače održava u teatru Ariston, a u kojoj zapuhani umjetnički voditelj Amadeus (60) odjeven u sportsku odjeću trči prema Sanremu, dok ga bez pol muke pretiče osamnaest godina stariji Giani Morandi koji će biti suvoditelj festivala.
Već će sama ta činjenica dodatno privući pažnju gledatelja (lani je Sanremo pratilo njih skoro 14 milijuna, a televizijski share iznosio je spektakularnih 65 posto), jer Gianni Morandi bivši je umjetnički direktor i pobjednik ovog festivala, čovjek čija karijera traje od 1962. godine, umjetnik koji je 1970. s pjesmom ‘Occhi di ragazza‘ predstavljao Italiju na Eurosongu. Procijenjeno je da je tijekom karijere prodao 30 milijuna ploča i CD-a, glumio je u mnogim filmovima i serijama, vodio televizijske kvizove...
Uz Amadeusa i Giannija Morandija na pozornici će voditi i Chiara Ferragni, modna blogerica koju na društvenim mrežama prati skoro dvanaest milijuna obožavatelja, Paola Egonu, jedna od najboljih odbojkašica današnjice i osvajačica brojnih medalja čiji je nedavni intervju potresao Italiju, kada je iskreno i bolno progovorila o rasizmu u sportu, te Francesca Fagnani, poznata televizijska novinarka pred kojom je lani zaplakao i porno glumac Rocco Siffredi priznajući joj kako je zbog ovisnosti o seksu želio umrijeti.
Uz voditelje tu su i obavezni gosti festivala koji samim svojim ukazanjem na pozornici Sanremu daju dodatnu čar, a ove godine to su talijanske zvijezde Al Bano (čija se kći Cristel Carrisi udala za Davora Lukšića Lederera, jednog od najbogatijih Hrvata, koji vodi dio obiteljske grupacije Lukšić u našoj zemlji), čuveni pjevači Massimo Ranieri, Gino Paoli i Pepino di Capri, američki hip hop sastav Black Eyed Peas, Mahmood i Bianco...
Što se natjecatelja tiče, prema kladionicama najveće šanse da postane pobjednik Sanrema ima Marco Mengoni (34) koji je Italiju na Eurosongu s pjesmom ‘L‘essenziale‘ predstavljao 2013. godine i osvojio sedmo mjesto. Mengoni je inače u Italiji postao zvijezda još 2009. godine, nakon pobjede u trećoj sezoni talijanskog talent showa X Factor, a od tada je u Italiji prodao više od 2,8 milijuna ploča, sedam puta zaredom dostigavši vrhunac na ljestvici talijanskih albuma i petnaest puta ušao na top 10 talijanskih singlova. Osim njega na festivalu nastupaju Elodie, Giorgia, Ultimo, Anna Oxa, pobjednica Sanrema 1989. i 1999. godine...
Tko god pobijedio, neće automatski predstavljati Italiju na svibanjskom Eurosongu u Liverpoolu. Ne, jer Talijani vole dramu, pa umjesto toga pobjednik Sanrema prvi dobiva poziv talijanske televizije Rai za predstavljanje Italije na Eurosongu, a ako odbije, Rai će sam odlučiti kome će idućem uputiti poziv. Dosad se to dogodilo jedan put, 2016. godine kada su članovi grupe Stadio otklonili ideju da odu na Eurosong, pa je te godine Italiju u Švedskoj predstavljala drugoplasirana pjevačica sa Sanrema Francesca Michielin.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....