SLUČAJNI HIT

Pjesma Kylie Minogue bila je jedan od najvećih hitova 80-ih, no zamalo nije objavljena: Znate li je?

Producenti globalnog hita 1980-ih pjesmu su napisali u hodu, pa zaboravili na nju, a Simon Cowell smatrao je da nema potencijala

Kylie Minogue 

 Valery Hache/AFP

Pjesma "I Should Be So Lucky" bila je jedan od najvećih hitova 1980-ih i pomogla je tada australskoj zvijezdi sapunica Kylie Minogue da stekne svjetsku slavu. No, ta se pjesma zamalo nije niti dogodila, otkriveno je nedavno u novom podcastu 'A Journey Through Stock Aitken Waterman', obzirom da su producenti njezinog hita zametnuli snimku, a Simon Cowell je mislio da nema potencijala.

Te 1987. Kylie je bila velika zvijezda u Australiji zahvaljujući ulozi u seriji "Neighbours", a objavila je i prvi singl "The Loco-Motion" koji je bio broj jedan na ljestvicama sedam tjedana i postao najprodavaniji australski singl 1980-ih. Nakon toga otputovala je za London kako bi radila s producentskim timom kojeg su činili Mike Stock, Matt Aitken i Pete Waterman, a koji su već osigurali hitove za Ricka Astleya, Dead or Alive, Mel&Kim i Bananaramu, pa su s Kylienom australskom izdavačkom kućom Mashroom Records potpisali ugovor da razviju njenu glazbenu karijeru.

image

Kylie Minogue

Jo Davidson/shm/Shutterstock Editorial/Profimedia/Jo Davidson/shm/Shutterstock Editorial/Profimedia

No, kad je Kylie stigla u London producenti su bili toga potpuno nesvjesni. Ostavli su je da čeka tjedan dana jer je Waterman nestao u Manchester, bez da je svojim koproducentima Stocku i Aitkenu rekao da Kylie dolazi, a pritom se nije javljao niti je itko mogao do njega doći. David Howells, koji je tada bio direktor PWL Recordsa ispričao je u podcastu kako je bio strašno frustriran zbog zaboravnih producenata te je imao zadatak zabavljati i odvlačiti Kylieinu pažnju dok je vrijeme istjecalo i nadati se da će se Waterman pojaviti i unajmiti studio za nju. Čak je za nju i njezina menadžera Terryja Blameya organizirao i obilazak dvorca Windsor. Zadnjeg dana Kylieina boravka u Londonu, Howell se suočio sa Stockom i uvjerio ga da dovede Kylie u studio prije povraka u Australiju. Stock i Aitken su napisali i snimili za nju pjesmu ispočetka u samo 40 minuta.

"Doslovce su je pisali u hodu, ubacivali stih po stih, i to je bila jedna od najboljih stvari koju su napravili", prisjetio se Howells, dodajući kako je sav stres bio na Kylie, koja je bila na kratkoj stanci od snimanja serije, no ispalo je da joj je to bila prekretnica u karijeri.

Dok se pjesma snimala, producenti su nekoliko puta zamolili Kylie da izađe iz studija kako bi izmijenili stihove. Kad je napokon završila pjesmu, bila je bijesna.

"Kad sam je vidio kasnije na hodniku pri izlasku izgledala je bijesna do ludila. Pitao sam kako je prošlo, misleći kako će reći: 'Wow, bilo je super', ali je kazala: 'Ne znam, davali su mi stih po stih, i nemam pojma što sam napravila'", ispričao je Howells.

A onda je "I Should Be So Lucky" stavljena u ladicu i potpuno zaboravljena do trena kad je Kylie sletjela u Melbourne, a kako su mjeseci prolazili, Kylieina australska izdavačka kuća mahnito je zvala Watermana tražeći objašnjenje što se dogodilo s pjesmom, a direktor Mushroom Recordsa Gary Ashley prijetio je i kako će doletjeti u London kako bi snimka bila dovršena. Kad je bila gotova, Stock, Aitken i Waterman nisu u njoj vidjeli potencijal. Dapače, na Božićnoj zabavi 1987. čak su se na račun pjesme ismijavali s Howellsom, a na istom tulumu su je onda i pustili i odjednom shvatili kako se vjerojatno radi o globalnom hitu.

image

Kylie Minogue

Instagram

Sad već entuzijastični, Stock, Aitken i Waterman počeli su bjesomučno tražiti britanskog izdavača, no redom su ih svi odbijali, pa čak i mladi Simon Cowell. Na koncu su je morali objaviti sami u svojoj skromnoj izdavačkoj kući. U kratkom roku postala je broj jedan u Velikoj Britaniji i Australiji, a onda i u čitavom svijetu, te je prodana u milijunima primjeraka. No, tek onda su postali svjesni svog ugovora s Mashroom Recordsom u kojem je stajalo da trebaju samo razviti Kylieinu karijeru, te da većina zarade ide u prilog australskom izdavaču, pa više nisu surađivali s pjevačicom.

S druge strane, Kylie je također bila razočarana iskustvom koje je imala tijekom snimanja u londonskom studiju, pa je i sama odbila ponudu da se vrati u Veliku Britaniju i opet snima. Umjesto toga, Waterman je otputovao u Australiju i osobno joj se ispričao. Ostalo je povijest. Kylie je s istim producentskim trojcem snimila četiri hit albuma i postala jedna od najvećih pop zvijezda svoje generacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 21:16