SPORNA OBJAVA

Zagrebački salon ljepote narugao se ženama s celulitom pa ga razapeli na mrežama: Stigao im je hit odgovor

Kozmetički salon tu nije stao, već se u objavama i storyjima nastavio ‘obračunavati‘ sa svima koji su im prigovorili

Salon ljepote pokrenuo skandaloznu nagradnu igru

 Cropix/Instagram

Vlasnica jednog zagrebačkog kozmetičkog salona prije nekoliko je dana organizirala nagradnu igru na društvenim mrežama koja je šokirala javnost, a u kojoj je pozvala klijentice da na plažama fotografiraju žene s puno celulita i šalju im njihove fotografije.

"Poštovani - otvorili smo službeno nagradnu igru za vaše fotografije s plaže 'onih koje nisu bile kod nas'. Najbolja fotografija bit će nagrađena s 500 kuna... I molimo pojedince da se ne naljute, nije nam cilj nikoga posramiti već motivirati nas ostale zato shvatite ovo sportski... Naravno, neće se vidjeti lica i autori fotografija ostat će poznati samo našoj 'redakciji'", napisali su u objavi koja je eksplodirala u javnosti.

Zgražanja nije nedostajalo, a javile su se i influencerice kojima su takve objave neprihvatljive. Jedna od njih je objavila svoju fotografiju u kupaćem kostimu uz poruku ženama: 'Ne dajte da vas itko uvjeri da vam je dupe važnije od onoga što nosite u glavi.'

Kozmetički salon tu nije stao, već se u objavama i storyjima nastavio 'obračunavati' sa svima koji su im prigovorili zbog njihove objave.

"Poštedite nas ovakvih maloumnih komentara, a nadasve ljubomore jer mi za razliku od vas radimo svoj posao, zarađujemo, plaćamo poreze, zapošljavamo radnike i nemamo vremena za čitanje ovakvih floskula koje primamo u naš inbox i kojima se javno sramotite. I da, razbacujemo se svojim titulama jer ih imamo i mukotrpno smo za njih radile na svjetskim sveučilištima, za razliku od mnoštva vas koje ih nemate niti ih nikada nećete imati", odgovorili su na jedan komentar.

"Za sve one koji to nisu znali, Instagram je ležerni kanal komunikacije s javnosti. To nije službeno glasilo poput Narodnih novina. Zato objave koje su na njemu ne znače i službeno informiranje javnosti. Da smo željeli oglasiti bilo koju nagradnu igru to bi napravili putem NN. Šala u obliku jedne objave, gdje je jedna od fotografija preuzeta iz časopisa, uzburkala je hrvatsku javnost. Zanima me baš da li nam se tako i za druge puno bitnije stvari kao što je COVID, rat u Ukrajini ili slično plasiraju potpuno neprovjerene informacije kao istinite. Odgovor je očito da, nažalost", komentirali su u drugoj.

A ova skandalozna nagradna igra potaknula je i poznate brendove da se uključe. Jedan je brend na svoj način odlučio vratiti moć u ruke svim vlasnicama velikih, malih, koščatih ili okruglih stražnjica, pozivom na nagradni natječaj koji je sušta suprotnost onom zagrebačkog beauty salona. Umjesto poziva na fotografiranje nesavršenih stražnjica drugih ljudi, Pipi je pozvao sve da opušteno uživaju u ljetu, a da to i pokažu fotografijama.

Postavlja se međutim pitanje - kakve veze narančada ima sa stražnjicama?

Brandovi koji zauzimaju javni stav o društvenim ili političkim pitanjima često mogu profitirati kroz jačanje veze sa svojim kupcima, a potencijalno osvojiti i nove. Posljednjih godina kroz medije i društvene mreže spominju se pojmovi poput greenwashinga (reklamiranje sebe kao ekološki prihvatljivog nego na stvarno minimiziranje svog utjecaja na okoliš) ili rainbow washinga (podržavanje LGBTQ zajednice za promidžbene svrhe). Riječ je o lažnim marketinškim trikovima namijenjenim zavaravanju potrošača koji radije kupuju robu i usluge marki čije vrijednosti se poklapaju s njihovima.

Zato je bitno da brendovi, prije nego što zauzmu javni stav, posvete dovoljno vremena kako bi jasno uspostavili veze između društvenog pitanja i njegovih temeljnih vrijednosti. A Pipi je, sa svojim dugogodišnjim strateškim partnerom, agencijom Imago Ogilvy, kroz godine uspio upravo to.

Od podizanja spomenika neisklesanom tijelu, preko plaćanja kazne Osječanki za sunčanje na balkonu, do objave ilustracije dvojice zaljubljenih muškaraca na plaži, ovaj je sok postao i ostao sinonim za bezbrižnost, inkluzivnost i pozitivnost.

Njihova Instagram objava pod naslovom 'guzica ne treba tretman, nego šugaman' objavljena je s grafikom dviju žena. Ispod jedne piše: 'Žena koja kaže #bolimepipi' i ta je ugodno popunjenija, dok ispod druge, mršavije, piše: 'Žena koja isto kaže #bolimepipi i tako bi i tribala'.

"POŠTOVANI - guzica vam ne triba tretman, nego šugaman da se smisti u prvi red do mora. Zato smo službeno otvorili nagradni natječaj za najopuštenije kraljice plaže koje znaju da je svaka guzica dobra, kakva god da je. Celulito ide, mala, a to je vrime bezbrižnosti, zato guzove na sunce i budite masu opuštene.

Baci na story sliku kako ti i tvoja guza guštate ovog lita i tagiraj @bolimePipi da te redakcija može vidit, lajkat i nagradit! Podilit ćemo 5 paketa sa šugamanom, kapom, torbom i hladnim Pipi sokovima, pa prati do ponediljka kad ćemo objavit.

I molimo pojedince da se ne naljute - svaka guza je dobra guza, dok god je u glavi #bolimePipi stanje uma", stoji u njihovoj objavi koja je u manje od 24 sata prikupila više od 6000 lajkova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 00:22