- 'Little things, great moments' naziv je naše nove SOPAR kampanje. U vremenima neizvjesnosti Tamara i ja željele smo donijeti tračak veselja i nade i podsjetiti nas da još nije zabranjeno sanjati - kaže Helena Šopar Zadro (34), jedan od najuspješnijih hrvatskih modela svih vremena koja je sa svojom godinu dana mlađom sestrom Tamarom Rebić napravila novu kolekciju, koju ju je snimila Josipa Uzelac.
Sestre su za modele uzele svoje prve rođakinje s kojima su odrasle te njihovu djecu, a filmski kadrovi projeciraju iskrenost, toplinu i ljubav. Osjećaj pripadnosti obitelji koja je uvijek najveći oslonac, glavna je vodilja njihova zimskog sna. Rustikalni ambijent vrta obiteljske kuće na Odri njihovih rođakinja poslužio je kao intiman set već djevojkama prirodnog okruženja.
Ručno rađene vunene veste, ručno rađena čipka koja je lajtmotiv cijele kolekcije, žarke boje koje uz ženstvenu gracioznost cura u sirovom ambijentu stvaraju energiju SOPAR djevojke: fokusirana na male stvari iz kojih nastaju veliki momenti.
Kako nam je ranije ispričala Helena, sama ideja pokretanja modnog brenda nastala je otprilike pet godina kada su vješte sestre krenule same dizajnirati vlastite kreacije. Bakina sestrična, teta Zagorka, donosila im je svoje ručno rađene čipkane komade koje su umetale u svoje kreacije, a nakon brojnih pozitivnih komentara, odlučile su pokrenuti biznis.
Svaku kolekciju zajedno dizajniraju, no Tamara vodi cijelu proizvodnju, administraciju i posvećena je marketingu u Hrvatskoj, a Helena je zadužena za marketing na vanjskom tržištu, društvenim mrežama te osmišljavanju kampanja.
- Idealno je što smo dvije pa uspijevamo pokriti dosta segmenata i uvijek jedna drugoj uskačemo za bilo što. Svaka kreacija je pola Tamara, pola ja. Iako imamo potpuno različite osobne stilove, nekako se nađemo na sredini. Tamara je čista elegancija te voli finiju i užu odjeću, a ja se najbolje osjećam u trapericama i širokim tunikama ili haljinama - rekla nam je Helena ranije.
U svakoj kolekciji, kaže, nastoje spojiti elemente tradicionalne odjeće inspirirane svojim otokom Pagom i djetinjstvom s modernim, suvremenim elementima, odnosno kombinirati čistoću, mir i smirenost Paga s raznolikošću, živosti i uzbudljivosti New Yorka i Londona korištenjem elemenata oba svijeta u svojoj odjeći.
- Inspiraciju često pronalazimo u djetinjstvu koje smo provele u Novalji. Odrastanje na otoku gdje je čipka duboko utkana u tradiciju definirala je naš današnji stil. Ponosne na svoje naslijeđe, rado oživljujemo umjetnost čipkanog rada svog otoka - rekla je Helena, simpatična Pažanka koja je ljubimica velikih svjetskih dizajnera.
Nosila je revije za najpoznatije modne kuće, snimala kampanje za Bobbi Brown, Donnu Karan, Mariellu Burani, Marks & Spencer, John Lewis, American Living, Anthropologie, La Roche Posay, Avon, Yves Rocher, Triumph, Carolinu Herreru. Helena je bila zaštitno lice brenda Clarins, lanca robnih kuća Macy’s te kompanije Old Navy, a u kampanji brenda za kosu TRESemmé pojavila se i na billboardu na njujorškom Times Squareu. Redovito je bila na naslovnicama i pozirala je za editorijale brojnih magazina poput Voguea, Marie Clairea, Harper’s Bazaara, Ellea, Glamoura. Gotovo je nemoguće popisati sve njezine modne angažmane.
Posao modela usporio je zbog pandemije koja je svima pomrsila račune, stoga se Helena više posvetila svom modnom biznisu i obitelji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....