PRIRODAN SADRŽAJ

Moć User generated contenta: zašto je bitan za TikTok i kako ga najbolje iskoristiti

Navodimo pet ideja kako upotpuniti svoju online prisutnost s UGC sadržajem

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Kreirano S Ai

User generated content (hrv. korisnički generirani sadržaj) poznatiji pod kraticom UGC odnosi se na sav sadržaj kojeg su svojevoljno stvorili korisnici o nekom proizvodu ili brendu. To se odnosi na video sadržaj, fotografije, recenzije i komentare.

Na platformama poput TikToka, UGC je vrlo bitan element jer nudi ravnotežu između isplaniranog i organskog sadržaja. Videa koje proizvode korisnici su autentični, kreativni i stvaraju veliku razinu angažmana drugih korisnika.

Jedan od ključnih razloga zašto je UGC toliko važan za brendove na TikToku je njegova neusporediva sposobnost poticanja organskog dosega i viralnosti. Kada korisnici stvaraju i dijele sadržaj koji predstavlja brend ili njegove proizvode, oni u biti djeluju kao ambasadori brenda, pojačavajući domet poruke daleko iznad onoga što bi tradicionalni marketinški napori mogli postići sami. Ovaj organski marketing od usta do usta može dovesti do eksponencijalnog rasta svijesti o brendu i vidljivosti, što se u konačnici pretvara u povećanu prodaju i lojalnost prema brendu. No kako iskoristiti UGC u svoju korist? Navodimo pet ideja kako ići ruku pod ruku s UGC-om.

1. Izazivam tebe!

Osmisli izazov koji potiče korisnike da se angažiraju i stvaraju sadržaj povezan s tvojim brendom. Jednostavnije rečeno nego učinjeno, no bez pokušaja nema uspjeha. Primjerice, zamislimo da imamo brend koji prodaje vintage odjeću. Potrebno je smisliti izazov u kojem korisnici trebaju snimiti što bi obukli da se sutra probude u 50-ima koristeći jedan odjevni predmet od spomenutog brenda. Uvijek je dobro smisliti hashtag (u ovom slučaju #my50s) po kojem će se pratiti videa korisnika i nagraditi one najkreativnije. Izazovi trebaju biti zabavni, jednostavni i prirodni.

2. Podrži duetanje

Bilo da se radi o poticanju duetanja tvog videa ili videa u kojem se spominje tvoj brend, cilj je proširiti vidljivost brenda u opuštenom i pozitivnom smislu. Recimo da imamo brend koji prodaje role i koturaljke. Možemo snimiti duet s kreatorom koji izvodi trikove na rolama i kopirati što oni rade u videu. Također, možemo snimiti video gdje ocjenjujemo sve njihove trikove. Korisnici vole dijeliti svoja mišljenja i recenzije u obliku duetanja i kroz zabavna videa, možemo uvelike utjecati na samu prodaju rola i koturaljki.

3. Prihvati trendove

Trendovi su izvrsna kategorija videa u kojeg se mogu uključiti brendovi. Bitno je prepoznati trend koji se slaže s vrijednostima brenda i po tome kreirati sadržaj. No treba dobro paziti, slijepo praćenje trendova može dovesti do suprotnog rezultata gdje se stvara sadržaj koji nema nikakvu vrijednost i to će dugoročno loše utjecati na percepciju brenda. Istraži trendove i prilagodi ih sebi.

4. Podrži svoje pratitelje

Ako neki korisnik kreira video u kojem ističe tvoj proizvod, ponovno objavi njihov video na svom profilu. Tako podržavaš svoje pratitelje i gradiš lojalnu zajednicu. Na primjer, ako imamo brend koji prodaje jednodnevne izlete, možemo smisliti nezaboravne rute u dobrim restoranima i prekrasnim krajolicima gdje bi korisnici voljeli pokazati kakvo su iskustvo imali. Tim videima dobijemo iskrena mišljenja i doživljaje koje možemo podijeliti i na našem profilu. Tako podržavamo samog korisnika, a dijelimo iskustvo koje izgleda zabavno i koje će potaknuti i druge ljude da kupe taj izlet.

5. Angažiraj se oko svoje publike

Odgovaranjem na komentare, sudjelovanjem u izazovima ili kreiranjem nagradnih natječaja uvelike pridonosi izgradnji odnosa s pratiteljima. Kroz angažman i trud, pratitelji bolje upoznaju sami brend i više mu vjeruju jer kroz interakciju dobivaju određene vrijednosti. Što više daješ pažnju pratiteljima, to ćeš više i rasti.

Organski sadržaj koji generiraju korisnici na TikToku postao je moćan alat za brendove koji žele komunicirati sa svojom publikom na autentičan i smislen način. Korištenjem kreativnosti i viralnosti UGC-a, brendovi mogu izgraditi kredibilitet i potaknuti inovacije u svojim marketinškim naporima. U sve konkurentnijem i pretrpanom digitalnom krajoliku, korištenje UGC-a na TikToku nije važno samo za brendove– ono je ključno za uspjeh u modernoj eri marketinga na društvenim mrežama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 10:25