U doba digitalne ere, društvene mreže postale su glavna mjesta za interakciju između ljudi. Međutim, kao što se i svaki putnik nađe pred preprekom na putu, tako se i kreatori sadržaja suočavaju s izazovima, a jedan od njih su negativni ili tzv. hejt komentari.
Iako kreatori imaju vrlo zabavan i unosan posao, moraju paziti kako se izražavaju i što dijele s javnosti kako bi se zaštitili od potencijalnih negativnih reakcija. Gledatelji ostavljaju negativne komentare iz mnogih razloga. Ponekad ostavljaju ružne komentare jer je kreator izrazio neko mišljenje, promovirao proizvod ili uslugu s kojom su gledatelji imali neugodno iskustvo, kreirao sadržaj u kojem radi neki trend ili kopira drugog kreatora. No ponekad gledatelji ostavljaju hejt komentare iz čiste zlobe.
Kako bi se nosili s ovim izazovima, kreatori su prisiljeni razviti strategije koje promiču angažman, autentičnost i proaktivno upravljanje reputacijom. U nastavku donosimo nekoliko ideja kako se nositi s hejterima i kako utjecati na njihovo mišljenje.
Uključite se u dijalog s gledateljima!
Jedna od ključnih strategija koju kreatori primjenjuju jest aktivno uključivanje u dijalog s publikom. Umjesto ignoriranja ili brisanja negativnih komentara, kreatori biraju pristup otvorene komunikacije. Ovo stvaranje otvorenog i transparentnog dijaloga ne samo da pokazuje predanost kreatora prema svojim gledateljima, već i stvara priliku za poboljšanje i učenje iz povratnih informacija.
A kako to radi profesionalac, najbolje nam pokazuje Natali Rade, kreatorica i članica zajednice Crew. Netko je na njenom TikTok profilu ostavio negativan komentar u kojem pitaju od čega Natali živi i gdje radi kada troši svoje vrijeme samo na kreiranje sadržaja. Natali je na taj komentar odgovorila videom u kojem je prikazala kako ona provedi jedan radni dan te koliko posla i truda zapravo stoji iza svakog videa. Taj video je ostvario odlične brojke te su gledatelji ostavili brojne pozitivne komentare podržavajući Natali.
Humor kao vaš glavni alat
Humor se pokazao kreatorima kao izvrstan alat u borbi s hejterima. Kroz duhovite odgovore ili kreativan video sadržaj, oni mogu preokrenuti negativne situacije u prilike za promociju i angažman. Bitno je pokazati gledateljima kroz humor da su i kreatori samo ljudi s vrlinama, manama i osjećajima koji se znaju šaliti na svoj račun. Pokazivanjem svoje ljudskosti, kreatori mogu utjecati na percepciju i emocije gledatelja i tako stvoriti jaču i vjerniju bazu pratitelja.
TikTok filter za komentare postaje vaš najbolji prijatelj.
Korištenjem opcije poslovnog računa na TikToku, mogu se filtrirati i ograničiti komentari koji su vidljivi na profilu. Postupak je poprilično jednostavan - samo je potrebno unijeti ključne riječi koje su zabranjene za objavljivanje. Ako netko i proba ostaviti komentar koristeći te riječi, TikTokov algoritam prepoznaje zapisane ključne riječi i automatski će blokirati i izbrisati taj komentar.
Iako suočavanje s hejtom može biti zahtjevno i iscrpljujuće, TikTok također pruža priliku za kreatore da pokažu svoju autentičnost i stvore predivnu zajednicu ljudi koji dijele iste interese. Kroz često objavljivanje sadržaja i praćenje komentara, kreatori mogu pretvoriti negativne komentare u prilike za rast svog profila.
Važno je napomenuti da ne postoji univerzalni recept za upravljanje hejtom na TikToku. Svaki kreator ima svoj jedinstveni identitet i ciljeve, stoga je ključno prilagoditi svoju strategiju u skladu s tim. Nekada je najbolja reakcija ograničiti komentar ili obrisati komentar, nekada je dobro odgovoriti na njih, a nekada je super i snimiti odgovor video sadržajem.
Bitno je samo za zapamtiti, da ne treba dopustiti nepoznatim ljudima da utječu na slobodu kreativnog izražavanja. Kreatori koji se uspiju nositi i prilagoditi hejtu na TikToku bit će ti koji će trijumfirati u ovoj dinamičnoj areni društvenih medija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....