Taksisti su zbog korona krize doživjeli veliki pad prihoda i jedna su od najteže pogođenih djelatnosti, iako njihov rad nije u potpunosti zaustavljen kao nekim drugim prijevozničkim branšama.
„Zbog velikog pada prihoda tražili smo od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture da se donese set mjera pomoći ovoj djelatnosti. Konkretno, radi se o izmjeni obaveze vezane za starost vozila koje, prema Pravilniku o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe, od početka iduće godine ne bi smjelo biti starije od pet godina. Tražimo prolongiranje roka za 1. siječnja 2022. kako taksisti ne bi bili prisiljeni ove godine investirati u nabavu vozila, što će im biti značajno olakšanje“, istaknula je potpredsjednica HGK za graditeljstvo, promet i veze Mirjana Čagalj.
Komora je preko svog Sektora za promet i veze, odnosno Udruženja davatelja taksi usluga HGK aktivno uključena u rješavanje svih problema koje je korona donijela prijevoznicima. Predsjednik tog Udruženja i izvršni direktor Cammea Petar Dragić poručio je da su taksisti radili kad je sav vid kopnenog prometa bio obustavljen odlukom Stožera civilne zaštite.
„Riskirajući svoje zdravlje i zdravlje svojih najmilijih bili su jedina spona i mogućnost prijevoza unutar zemlje. Stoga pozdravljamo ovu inicijativu da im se pomogne u nezavidnoj situaciji u kojoj su se našli. Nadamo se daljnjim sličnim potezima za djelatnost autotaksi prijevoza koja je trenutno egzistencijalno ovisna o stvarima na koje nema nimalo utjecaja. Ovom odlukom olakšalo bi se poslovanje svim kolegama, a ne bi se dirale odredbe Pravilnika koje smatramo kvalitetnima i potrebnima za dugoročnu opstojnost naše djelatnosti“, izjavio je Dragić, dodavši kako će, u slučaju da se ponovi nepovoljna zdravstvena situacija u zemlji, tražiti od nadležnog ministarstva daljnje prolongiranje rokova za obnovu voznog parka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....