Hrvatska diskografska udruga (HDU) i Poslovna spajalica osmislile su novu aplikaciju “Vrijeme je za digital”, koja će u svakom trenutku omogućavati uvid u ključne informacije u glazbenoj industriji, a trebala bi, uvjereni su u diskografskoj udruzi, predstavljati i novi hrvatski izvozni adut.
Transparentno
Nova će aplikacija, objasnili su u HDU-u, biti kanal praćenja autorima, izvođačima, glazbenicima i diskografima, s obzirom na to da će davati transparentan prikaz svega što se događa na hrvatskoj glazbenoj sceni.
Riječ je o jedinstvenoj bazi podataka, s aktualnim informacijama o korištenju glazbe na svim platformama i cjelokupnim izvješćem o naknadama od streaminga, a sadržavat će i podatke o prodaji albuma u glazbenim prodavaonicama, prihodima od kolektivnih prava i podacima o radijskom i televizijskom emitiranju. Drugim riječima, donosit će, ističu u HDU-u, cjelovite informacije kako o fizičkoj, tako i o digitalnoj prodaji glazbenih sadržaja.
Aplikacija je, u suradnji s Hrvatskom udrugom poslodavaca (HUP), predstavljena u Zagrebu, a zaživjet će od početka sljedeće godine te će olakšati rad svima u glazbenom biznisu u Hrvatskoj i šire. Naime, cilj je, kažu u HDU-u, i plasman nove aplikacije na stranim tržištima, najprije na tržištima regije - od Slovenije do Sjeverne Makedonije, a potom i šire. Za pristup aplikaciji trebat će, kažu nam u HDU-u, pristupni podaci, a nije isključeno da će s vremenom objavljivati podatke i o izvođačima iz drugih zemalja.
Dva u svijetu
- U inozemstvu, a posebno u regiji, već pokazuju interes za aplikaciju - kažu nam u HDU-u. Osmišljavanjem nove aplikacije hrvatski diskografi, hvale se u HDU-u i HUP-u, staju uz bok jednom od najvećih svjetskih igrača u glazbenoj industriji - Sony Musicu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....