Pokrivanje značajnih nogometnih i bejzbol utakmica potaknulo je rast prihoda i dobiti Twittera u trećem tromjesečju, pa je ta društvena mreža, unatoč padu broja korisnika, ostvarila zaradu već četvrti kvartal zaredom.
Ukupni prihodi te društvene mreže dosegnuli su u proteklom tromjesečju 758 milijuna dolara, što je 29 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. To se zahvaljuje rastu oglašavanja, najvećeg izvora prihoda Twittera.
Prihodi od oglašavanja dosegnuli su, naime, 650 milijuna dolara, 29 posto više nego godinu dana prije jer su kompanije sve više zainteresirane za oglašavanje tijekom prijenosa sportskih događaja uživo, što je relativno novo područje te platforme.
Zahvaljujući tome, Twitter je u proteklom tromjesečju ostvario dobit od 106 milijuna dolara, šest milijuna više nego u prethodnom kvartalu.
To je već četvrti kvartal zaredom kako je Twitter profitabilan. U istom lanjskom razdoblju tvrtka je zabilježila gubitak od 21 milijun dolara.
I dok su prihodi porasli, ukupan se broj korisnika Twittera smanjio jer je tvrtka zatvorila „neželjene i sumnjive” profile, a procjenjuje i da će taj broj dodatno pasti jer je tvrtka suočena s intenzivnim pritiskom da pročisti platformu nakon što se otkrilo da su Rusija i Iran koristili mrežu kako bi utjecali na strane izborne kampanje.
Zbog svega toga, u trećem kvartalu broj aktivnih mjesečnih korisnika pao je za 9 milijuna u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 326 milijuna.
Premda broj korisnika pada već više od godinu dana, Twitter poručuje da generira više novca po korisniku jer rastu prihodi od oglašavanja.
Poručuje i da je broj aktivnih dnevnih korisnika u proteklom tromjesečju porastao za 9 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, ali nije naveo koliko ih je ukupno.
Zahvaljujući boljim poslovnim rezultatima nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Twittera skočila je u četvrtak na Wall Streetu više od 15 posto.
Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka do maksimalno 280 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i glazbene scene, aktivisti...
Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s više od 2,2 milijarde korisnika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....