Višesatni let uz bebu koja neumorno plače i dere se stvar je prošlosti za putnike Japan Airlinesa (JAL), piše The Guardian.
Kad roditelji s djecom do dvije godine rezerviraju svoja mjesta u zrakoplovu JAL-a, naime, automatski se pojavi ikona s likom djeteta i tako upozori druge putnike kojima bi mala djeca mogla smetati. Aviokompanija pritom naglašava da nova opcija ne garantira da putnici neće uopće čuti viku djeteta.
Korak Japan Airlinesa je očekivano podijelio javnost. Neki su oduševljeni novom mogućnosti koju internetska rezervacija mjesta pruža te smatraju da bi sve aviokompanije obavezno trebale obavještavati putnike o blizini djece u zrakoplovima, dok su drugi osudili netolerantne putnike kojima uopće mogu smetati djeca “budući da su i sami nekoć bili bebe”.
- Moramo se međusobno tolerirati ili će uskoro postojati mapa sjedenja za one koji glasno dišu, sline, prde, za alkoholičare i brojne druge – napisala je jedna korisnica Twittera.
Thank you, @JAL_Official_jp for warnings me about where babies plan to scream and yell during a 13 hour trip. This really ought to be mandatory across the board.
— Rahat Ahmed (@dequinix) September 24, 2019
Please take note, @qatarairways: I had 3 screaming babies next to me on my JFK-DOH flight two weeks ago. pic.twitter.com/kQYQFIqqCD
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....