Putnici su na TripAdvisoru sada već tradicionalno ocijenili svjetske aviokompanije te je ta platforma objavila svoju godišnju listu deset najboljih. Rangiranje je temeljeno na milijunima recenzija, ocjena i komentara putnika objavljenih kroz cijelu prošlu godinu koji su potom analizirani pomoću algoritma.
1. Singapore Airlines
Ta je azijska aviokompanija zasjela na tron drugu godinu zaredom, a osim što je odnijela titulu najboljeg avioprijevoznika, putnici su procijenili da ona ima i najbolju ekonomsku klasu.
- Uvijek je užitak letjeti sa SQ. Usluga je na vrlo visokoj razini i besprijekorna je, ima tisuće zabavnih programa, stjuardese su pristojne i učinkovite, a zrakoplovi su novi i veoma udobni. Mogao bih bez prestanka nabrajati prednosti - komentar je jednog od putnika.
2. Qatar Airways
Dok je lani Qatar Airways zauzeo tek osmo mjesto, ove je godine skočio za čak šest pozicija, a proglašen je i aviokompanijom s najboljom biznis klasom što ne čudi budući da se sjedala ondje, a i u prvom razredu, mogu spustiti te imitirati krevete.
- Definitivno jedan od najboljih letova u mom životu s izvrsnom hranom, uslugom te najboljim zabavnim programima. Uz to, osoblje se stvarno trudi da se putnik osjeća ugodno - smatra putnik pod korisničkim imenom shbamn.
3. EVA Air
Tajvanska se aviokompanija ove godine našla na trećem mjestu, što je rast od dvije pozicije, a putnici su posebno bili zadovoljni prostornom ekonomskom klasom te hranom.
- Puno je prostora za noge, a na tako udobnim sjedalima nisam nikada sjedio izvan biznis klase - komentirao je putnik EVA Aira dodavši da je i hrana nadmašila njegova očekivanja.
4. Emirates
Najveću bliskoistočnu zrakoplovnu kompaniju putnici su ocijenili slabije nego u 2018. te je pala za jedno mjesto. Ipak, Emiratesov prvi razred pokosio je svu konkurenciju i proglašen je najboljim.
- Imam srebrnu i zlatnu karticu s dva druga avioprijevoznika, no pažnja prema detaljima koju Emirates pruža u svim mogućim segmentima odvaja ga od svih ostalih - napisala je jedna od putnica.
5. Japan Airlines (JAL)
Iako se najveća japanska aviokompanija ove godine našla jedno mjesto niže na listi najboljih, putnici su posebno pohvalili osoblje JAL-a te veoma čiste zrakoplove.
- Stjuardese su bile savršeno odjevene i izuzetno pristojne. Hrana je bila odlična, a zrakoplov besprijekorno čist - komentar je koji je na TripAdvisoru napisao/la putnik pod imenom shuto3.
6. Southwest Airlines
Ova je američka kompanija najveći niskobudžetni avioprijevoznik na svijetu i drugu godinu zaredom zauzela je šesto mjesto na TripAdvisorovoj listi. Southwest Airlines izdvaja se od ostalih aviokompanija ove klase po tome što nudi besplatna bezalkoholna pića i užinu tijekom leta te ne naplaćuje čak dva komada prtljage, što je veoma neobično s obzirom na cijene letova.
- Usluga je bila izvanredna, a osoblje izuzetno pristupačno. Dodatna vrijednost je besplatna prtljaga - komentirala je putnica kojoj je puno značilo i to što putnici koji putuju s obitelji imaju mogućnost ranije se ukrcati.
7. Azul
Brazilska zrakoplovna kompanija dvije je pozicije više nego lani, a to se u najvećoj mjeri pripisuje sjedalima “Skysofas” iz ekonomske klase, odnosno četiri sjedala koja se mogu povezati i tako postati “prostran kauč za obitelj, parove ili prijatelje koji putuju zajedno”.
8. Air New Zealand
Unatoč tome što je potonuo za šest pozicija sa svog prošlogodišnjeg drugog mjesta na listi najboljih aviokompanija, Air New Zealand proglašen je najboljim u kategoriji Premium ekonomske klase, a njegovi su putnici posebno naglasili širok izbor filmova i serija koju taj prijevoznik nudi na svojim letovima.
9. Jet2.com
Britanski je niskobudžetni avioprijevoznik pao za dva mjesta ove godine, no odnio je titulu najboljeg ne samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, već i u cijeloj Europi. - Proces prijave na let bio je izuzetno brz i jednostavan, a osoblje veoma prijateljski nastrojeno. Ovo je odlična vrijednost za tu cijenu leta – smatra 975jasonw.
10. ANA (All Nippon Airways)
Ova se japanska tvrtka prvi šut našla na TripAdvisorovoj listi, a visoko je ocijenjena zbog usluge i odnosa prema putnicima.
- Ovo je jedini put da sam poželjela da let traje duže nego što je trajao - napisala je Sara S na platformi TripAdvisor.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....