Nakon samo osam mjeseci gradnje, Zagreb je danas dobio još jedan trgovački centar koji su hrvatski potrošači objeručke dočekali. Naime, vlasnik Arena Centra, u nemogućnosti da udovolji interesima svih trgovačkih lanaca koji su htjeli u prostoru popularnog šoping centra otvoriti svoje dućane, izgradio je potpuno novi centar pod imenom Arena retail Park.
- Htjeli smo ispuniti želje naših posjetitelja i zakupaca i tražili smo prostor za rast i razvoj. Arena Centar smo već proširili za 6000 kvadrata i nažalost nismo mogli sve stisnuti u isti prostor. Stoga smo se odlučili za izgradnju retail parka s brendovima koji inače više vole takav koncept budući da su na taj način njima osigurani niži troškovi od onih u samom šoping centru, a i mogu imati veću kvadraturu trgovina. Kupcima je to isto odlično jer imaju direktan pristup dućanima i ne moraju ulaziti u gužve koje se inače stvaraju u šoping centrima - ispričao nam je Tomislav Dekalić, menadžer za upravljanje imovinom (asset menadžera) za Hrvatsku i Srbiju, dodavši da je retail parkom “proširena postojeća šoping zona, a lokacija je postala još atraktivnija”.
Investicija u trgovačku zonu pored zagrebačkog rotora južnoafričku grupaciju NEPI Rockcastle, u čijem je vlasništvu Arena Centar, koštala je oko 30 milijuna eura. Pritom je na Arena Park potrošeno 12 milijuna, kaže nam Dekalić, a proširenje omiljenog zagrebačkog šoping centra stajalo je 18 milijuna eura.
Na 8000 kvadrata zapadno od Arena Centra tako se smjestilo deset međunarodnih brendova inače poznatih po pristupačnijim cijenama od svojih konkurenata, a Zagrepčani su odmah pohrlili kako bi ulovili proizvode koji se od danas pa do kraja tjedna mogu naći po prosječno 20 posto nižim cijenama.
Ipak, najveći interes kupci su iskazali za potpuno novi brend na hrvatskom tržištu čiji se dolazak već neko vrijeme željno iščekuje. Da se turski LC Waikiki agresivno širi na inozemna tržišta, preciznije prema Zapadu, govori činjenica da je danas otvorena 470. trgovina izvan turskih granica čime su inozemna tržišta prevladala ona domaća. U Turskoj LC Waikiki ima 469 prodavaonica, a 471. inozemna bit će otvorena sutra u Splitu.
- Pozitivno smo iznenađeni brojem posjetitelja u našu prvu hrvatsku trgovinu. Kupci stoje u redovima i dobivamo samo pozitivne reakcije, prvenstveno na cijenu i kvalitetu koje su i inače naša najveća prednost nad konkurencijom – kazao je Sinan Sahin, direktor LC Waikikija za Srbiju, BiH, Crnu Goru i Hrvatsku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....