Croatia osiguranje, najveći osiguravatelj u Hrvatskoj, prvi je na domaćem tržištu uveo rejting vozača. Na svojoj mobilnoj aplikaciji Laqo dodao je novu funkcionalnost koja prati način na koji vozač vozi i potom ga ocjenjuje. Nova funkcionalnost zvana LaqoPrevent, plod je suradnje s hrvatskim startupom Amodom, kojeg je prije dvije godine Financial Times proglasio jednim od pet najboljih InsurTech startupa na svijetu.
Davor Tomašković, predsjednik uprave Croatia osiguranja kaže da im je cilj promicati i nagrađivati sigurnost u vožnji i da su zato krenuli u prvi takav program prevencije u Hrvatskoj.
"Laqo se u kratko vrijeme promaknuo u najjači digitalni brend na hrvatskom tržištu osiguranja, a s programom LaqoPrevent odlazimo korak dalje i doprinosimo podizanju ukupne razine sigurnosti u društvu. Promovirat ćemo i nagrađivati odgovorno ponašanje u svim aspektima života, počevši sada sa sigurnosti u prometu", kaže Tomašković.
Nije ulazio u financijske pokazatelje. No, zato su u Croatia osiguranju otkrili da je web sajt usluge Laqo u pet mjeseci posjetilo više od milijun ljudi i da je njihov kalkulator za izračun cijene osiguranja preko Laqoa isprobalo 125.000 osoba.
Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj u Croatia osiguranju pojašnjava da se kroz Laqo već sad mogu osigurati vozila. No, u sklopu LaqoPreventa, pomoću telematike u sklopu aplikacije, korisnici mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje. Mogu pratiti svoju brzinu, način kočenja i korištenje mobitela u vožnji. Za pozitivnu praksu, navodi, Laqo će ih nagraditi.
"Program nagrađuje dobre vozače pa će korisnicima s najboljim ocjenama biti omogućena ekskluzivna dodatna pokrića prilikom ugovaranja nove police osiguranja, jer želimo da naši korisnici znaju da smo njihov partner koji sustavno radi na prevenciji i sprečavanju nezgoda", kaže Zovko.
Marijan Mumdžijev, izvršni direktor startupa Amodo, jednog od NovacHR TOP10 hrvatskih startupa za pratiti u 2021. godini., kaže da su razvili tehnologiju koja omogućuje praćenje i generiranje vozačkog rejtinga, a koju koristi LaqoPrevent.
"Veliko mi je zadovoljstvo biti dio ovog projekta, iako Amodo ima korisnike diljem svijeta, napraviti ovako nešto u 'svom dvorištu' je od posebnog značaja za nas te nam je drago da smo našli partnera koji je, poput nas, ne samo spreman pratiti globalne trendove nego ih i postavljati", kaže Mumdžijev.
Inače, rješenje koje je razvio Amodo koriste, među inima, najveći američki osiguravatelj AIG, zatim Triglav i P&V.
"LaqoPrevent namijenjen je privatnim korisnicima, dakle, građanima, i riječ je o dobrovoljnoj usluzi", zaključuje Ana Zovko.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....