Hrvatska tehnološka tvrtka Gideon predstavila je novog robota. Njegovo ime je Casey - rješenje za automatizaciju i optimizaciju pripreme narudžbi u distributivnim centrima.
Kako naglašavaju u tvrtki, Casey je rješenje razvijeno za komisioniranje (pripremu) narudžbi za robu pakiranu u kutije te unaprjeđuje proces komisioniranja kroz optimizaciju i usklađivanje zadataka ljudi i robota.
"Tradicionalno komisioniranje narudžbi za robu u kutijama ovisi isključivo o manualnom radu što znači visoke troškove, nisku sigurnost na radu i ograničenja za skaliranje. Mi donosimo novi način za rješavanje postojećih problema i omogućujemo blisku suradnju ljudi i robota, koji kroz pametno partnerstvo mogu stvoriti veću vrijednost radeći zajedno na optimiziran način", rekao je Josip Ćesić, glavni direktor za tehnologiju i suosnivač Gideona.
Gideonov novi robot omogućava izravan uvid u radne operacije u stvarnom vremenu, te tako pomaže smanjiti neplanirane zastoje, kao i smanjiti troškove, povećati produktivnost, točnost i brzinu pripreme narudžbi. Mobilni autonomni roboti teški su do 1000 kilograma i opremljeni aplikacijom za komisioniranje. Najnoviji robot hrvatske tvrtke za robotiku i softverska rješenja također uključuje softver za optimizaciju radnih procesa ljudi i robota za maksimalnu produktivnost koje omogućava brzu integraciju sa sustavima na upravljanje skladištem i raznim pametnim uređajima.
"Casey je cjelovito rješenje za pripremu narudžbi, koje spaja Gideonove super-fleksibilne autonomne mobilne robote i optimizacijski softver. Novo rješenje stvara pametno partnerstvo ljudi i robota, te povećava kapacitet i produktivnost uklanjajući neučinkovite radne procese, skupu infrastrukturu i ograničenja za skaliranje. Casey eliminira troškove oštećenja proizvoda i opreme te smanjuje troškove zaposlenih do 40 posto", naglašavaju iz Gideona u priopćenju.
Casey primarno može pomoći sektoru e-trgovine jer korištenjem tehnologija za automatizaciju omogućuje ublažiti tvrtkama nedostatak radne snage i izvršiti rokove u zadanom vremenu. Prema podacima Statiste, očekuje se da će globalna e-trgovina rasti za čak 50% na 7,4 bilijuna dolara do 2025. godine.
Dodajmo kako nedavno provedeno istraživanje Eurostata pokazuje da kupnja putem interneta nastavlja rasti u državama članicama EU. Od 90 posto ljudi u dobi od 16 do 74 godine koje je u EU koristilo internet, njih čak 74 posto kupilo je ili naručilo robu ili usluge online za privatnu upotrebu. Europski parlament je 2017. izglasao uredbu o prekograničnoj trgovini koja je omogućila jeftiniju dostavu u Hrvatsku, a malim i srednjim poduzećima olakšala izlazak na šire tržište.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....