Turistička zajednica otoka Krka predstavila je u Rijeci novu komunikacijsku i brand strategiju outdoor ponude otoka Krka. Strategija je definirala srž novog brenda „Krk Outdoor“, njegovu tržišnu poziciju, osobnost i emotivne koristi, koje Krk pruža pustolovnim turistima. Osmišljen je vizualni identitet i razrađen detaljan plan komunikacijskih aktivnosti kojima na otoku planiraju dodatno produljenje sezone i ostvarenje zajedničkog cilja - kvalitetan, održiv i odgovoran turizam.
Uoči ovogodišnjih uskrsnih blagdana zanimanje turista za otok Krk nadmašuje očekivanja, napominje se u priopćenju, zahvaljujući popularnosti hrvatske obale, ali i zbog niza aktivnosti koje turistički radnici na otoku poduzimaju za produljenje sezone. S obzirom da prostora za rast u srcu sezone gotovo više i nema, Turistička zajednica otoka Krka, u suradnji sa svim ostalim turističkim zajednicama na otoku, sve veći naglasak stavlja na proizvode kojima glavni aduti nisu sunce i more.
- Otok Krk prošlu je turističku godinu završio s izvrsnim rezultatima, koji premašuju i rekordnu 2019. godinu, a s novom brand i komunikacijskom strategijom i planiranim aktivnostima nemamo razloga ne vjerovati da će ova biti još i bolja. Iako smo na svim sajmovima vidjeli izuzetno zanimanje turista za Krk, moramo oprezno upravljati rastom broja turista jer smo u sezoni već ostvarili svoj maksimum. Prostora za rast još uvijek ima izvan glavne sezone, a mi dajemo sve od sebe da gostima ponudimo najbolju vrijednost za novac i kvalitetan boravak. U budućnosti se želimo dodatno fokusirati na pustolovni turizam jer na Krku imamo sve što takvi turisti traže, a strategijom smo definirali taj segment turizma kao ključan za održiv rast turizma na našem otoku – istaknula je Majda Šale, direktorica Turističke zajednice otoka Krka i dodala kako se prvi veći broj dolazaka očekuje upravo za Uskrs.
- Očekujemo dolazak oko 9,5 tisuća gostiju te ostvarenja do 36 tisuća noćenja tijekom četiri dana uskrsnih blagdana. To je povećanje od 10 posto u odnosu na lani, kada su uskrsni blagdani bili tjedan kasnije. Prilika nam je već sada ukazati svim tim gostima na sve što nudimo izvan sezone, na našu odličnu prometnu povezanost, divnu prirodu, gastronomiju, kulturnu i povijesnu baštinu… kako bi nam dolazili tijekom cijele godine – objasnila je Majda Šale.
Upravo takvu ponudu traže aktivni turisti, a koliku ulogu ta skupina gostiju može odigrati u produljenju sezone najbolje kazuje indeks koji procjenjuje potencijal rasta pustolovnog turizma, koji Hrvatsku svrstava na prvo mjesto u Istočnoj Europi i središnjoj Aziji. Potencijal rasta pojedine destinacije prati, ažurira i redovito objavljuje Adventure Travel Trade Association i Sveučilište George Washington, a koji pokazuje koliko je Hrvatska tražena među turistima koje zanima pustolovni turizam (ATDI Index).
- Izuzetno nas veseli suradnja s Turističkom zajednicom otoka Krka i svim ostalim dionicima na otoku jer su prepoznali trenutak, ujedinili se i ozbiljno pristupili razvoju proizvoda i komunikaciji pustolovnog turizma. Kao što je strategija i pokazala, na otoku postoje svi preduvjeti da Krk brzo postane predvodnik outdoor turizma u Hrvatskoj. Pri izradi strategije svi su sudionici surađivali i dali sve od sebe, od turističkih zajednica u destinacijama, do hotelijera, pružatelja usluga u pustolovnom turizmu, organizatora događanja… kako bi stvorili odličan novi proizvod i zaista smo ponosni što smo bili dio takvog tima – rekao je Boris Lešić, direktor Studija Conex, autora brand i komunikacijske strategije i dodao kako se i strategija razvoja održivog turizma Hrvatske do 2030. godine bazira na cjelogodišnjem, uravnoteženom, održivom turizmu, koji čuva okoliš, prostor i klimu.
Na Krku su već i ranije osmišljavali pojedinačne aktivnosti da produže sezonu i privuku više turista, ističe se u priopćenju, a sada će sve turističke zajednice na otoku zajednički djelovati, kako bi Krk postao najdraži izbor avanturista, ali i obitelji, koje žele svoj odmor provoditi s djecom u prirodi, baviti se nekom od aktivnosti i, pritom, upoznavati povijest i bogatu kulturu Krka.
- Pustolovni, odnosno outdoor turizam je jedan od najbrže rastućih selektivnih oblika turizma i bitno se razlikuje od masovnog turizma jer privlači goste izvan glavne turističke sezone, pojačava vansezonsku ponudu, ističe prirodne ljepote i kulturne vrijednosti mjesta u kojem turisti borave. Sve to i još puno više im Krk nudi – zaključila je Majda Šale, istaknuvši kako su najveće prednosti Krka za razvoj outdoor ponude izuzetno dobra kopnena, zračna i morska povezanost, kao i činjenica da otok krasi blaga klima. Time je turistima moguće bavljenje vanjskim aktivnostima tijekom cijele godine, a raznolikost terena omogućava aktivnosti različitih vrsta, intenziteta i trajanja.
Otok i grad Krk su ove godine i prvi put domaćini utrke CRO Race, na startu pete kraljevske etape i ugostit će neke od najvećih biciklista i ekipa današnjice. Međunarodna biciklistička utrka CRO Race je vrhunsko sportsko događanje, a održat će se od 26. rujna do 1. listopada u šest etapa natjecanja kroz cijelu Hrvatsku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....