Smog, selfiji i život u gradovima jačaju potražnju za kozmetikom, kazao je Jean-Paul Agon, izvršni direktor najveće svjetske kozmetičke kompanije L'Oréala za MarketWatch.
Upravo su navedeni trendovi pomogli L'Oréalu u rastu prodaje od čak sedam posto u prvoj polovici ove godine te skok prihoda od 12 posto na otprilike 2,9 milijardi eura, dok je lani cijena dionica grupacije porasla za 20 posto.
Zagađenje gradova oštećuje ljudsku kožu i kosu zbog čega kozmetičke kompanije zadovoljno trljaju rukama, budući da im raste prodaja šampona, regeneratora, hidratacijskih krema i sličnih artikala. Uz to, kako smatra Agon, život u gradu znači i puno izlazaka i druženja što potrošače potiče da koriste još više proizvoda za uljepšavanje, a pritisak na milenijalce da budu što sličniji sebi na svojim uljepšanim fotografijama objavljenim na Instagramu i drugim društvenim mrežama posljednjih godina veoma pozitivno utječe na prodaju u kompaniji.
- Ako koriste filtere da bi izgledali bolje na internetu, moraju nešto učiniti i u stvarnom životu da bi izgledali bolje. Stoga koriste više kozmetike, više šminke, više paze na lice i kožu – pojasnio je Agon.
L'Oréal u svojoj grupaciji ima i brendove Lancome, Kiehl's i Garnier, a upravo su zagađenje, digitalizaciju i sve više društvenih događaja u ljudskim životima naglasili kao poticaje rasta u njihovoj strategiji. Dodatno, rast urbane populacije, za koju se predviđa da će do 2030. prerasti pet milijardi, također vide kao plus za njihovo poslovanje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....