Kada je Sabina Tan prije deset godina napustila karijeru u IT industriji i odlučila pokrenuti vlastitu kompaniju Skin Inc, nije ni slutila da će njena kozmetika postati jedna od najprodavanijih azijskih proizvoda u poznatom francuskom lancu Sephora.
- Uz sve izazove koje donosi pokretanje vlastitog posla, najveći šok mi je zapravo bio prelazak iz većinski muške industrije u žensku. Jednostavno sam kroz život navikla biti jedna od rijetkih žena u kompaniji, a sada je slika potpuno drugačija – prisjeća se Sabrina koja je do tada radila u velikim informatičkim kompanijama poput IBM-a, Oraclea i HP-u, piše BBC.
Iako je svoju kompaniju pokrenula, iz kako navodi, pomalo sebičnih razloga, zapravo je željela stvoriti 'Apple za njegu kože' i svojim kupcima ponuditi personalizirane serume i maske, ali i uređaje za čišćenje lica.
- Imam velikih problema s alergijama i većina proizvoda koji su dostupni na tržištu mi ne odgovaraju i zato sam se i upustila u ovaj pothvat – pojašnjava.
Prije početka, sada već 45-godišnja poduzetnica nije poznavala tržište proizvoda za njegu, te je zbog toga 2007. godine odučila otputovati u Japan gdje je pronašla privatni laboratoriji koji joj je dao vjetar u leđa za startanje poslovanja.
- U tom trenutku suprug i ja uložili smo cijelu ušteđevinu i krenuli s proizvodnjom. Godinu dana kasnije, otvorili smo prvi dućan u Singapuru, a potom je razvojem aparata za čišćenje lica uslijedilo otvaranje još dvije poslovnice i širenje suradnje s kozmetičkim trgovačkim lancima – navodi Sabina.
Najveći skok ostvarila je tek šest godina kasnije kada je interes za njenim proizvodom pokazao francuski gigant Sephora čime je njena kozmetika postala popularna u cijelom svijetu. Skin Inc danas zapošljava svega 15 radnika i bilježi godišnji prihod od 10 milijuna dolara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....