Udruga tovljača junadi Baby Beef potpisala je partnerski ugovor za korištenje branda "Hrvatska junetina" sa Sparom i Kauflandom, a pregovara i s drugim većim trgovcima, priopćeno je u četvrtak iz Udruge Baby Beef.
Predsjednik Udruge Darko Celovec kaže kako ugovori s najvećim trgovačkim lancima jamče dugoročnu održivost proizvodnje vrlo kvalitetnog junećeg mesa.
"Članovi naše Udruge su jako zadovoljni, a i novi se žele učlaniti, jer vide da ova naša priča i brand imaju budućnost", kaže Celovec.
Navodi i kako su prodajni rezultati dobri. Kaže kako se u prodavaonicama Spara i Interspara Hrvatska junetina prodavala brzo i u značajnim količinama.
"Upravo to je bio cilj Udruge pri kreiranju branda "Hrvatska junetina": staviti kvalitetno domaće meso na police, koje će domaći kupci jasno razlikovati od uvoznog mesa često upitne kakvoće", kaže Celovec.
Očekuje dobar nastavak rada u svim trgovačkim lancima, no ujedno i upozorava da je udruzi prvo ukinuta markica "Meso hrvatskih farmi", za što je naknadno priznata greška i najavljeno njezino vraćanje. Tvrdi da je Ministarstvo poljoprivrede obećalo pomoć za razvoj branda "Hrvatska junetina", ali da se ništa nije dogodilo.
No veći problem je, navodi Celovec, Zajednička poljoprivredna politika EU (ZPP) za novo razdoblje. Potrebno je, kako kaže, upozoriti da za Hrvatsku ne mogu vrijediti ista pravila kao za ostale, pogotovo jer je drugačije organizirala proizvodnju.
"Znajući kako su dosad naši pregovarači uspješno branili interese hrvatske poljoprivrede, bojim se kako će još mnogi farmeri stavljati ključ u bravu", kaže Darko Celovec.
Udruga Baby Beef okuplja blizu 300 tovljača junadi što čini 90 posto sektora tovnog govedarstva, a njezini članovi uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda, kaže se u priopćenju. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog istoka i putem prodaje mesa za Italiju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....