Hrvatski potrošači svježe junetine od ovog će ljeta moći biti sigurni da konzumiraju domaću junetinu u mesnicama, dućanima, hotelima i restoranima jer ona će na tržištu biti posebno označena pod brendom Hrvatska junetina Udruge Baby Beef.
Stotinjak članova udruge, trgovaca, mesnica, distributera i restorana uključilo se u taj lanac proizvodnje i prodaje mesa i mesnih prerađevina s oznakom Hrvatska junetina, rečeno je na jučerašnjem predstavljanju novog mesnog brenda.
- Hrvatska junetina Udruge Baby Beef uzgaja se na hrvatskoj farmi, a domaću hranu pred junad stavlja ruka hrvatskog farmera. Desetljećima kvalitetu naše junetine priznaju najzahtjevnija tržišta, poput talijanske Toskane i na Bliskom istoku gdje kupuju koliko god možemo proizvesti. Udruga Baby Beef želi tu kvalitetu učiniti prepoznatljivom i dostupnom, a informaciju o kvaliteti podijeliti sa svim potrošačima, distributerima mesa, hotelima i restoranima. Naša marka jamčit će da je meso zdravo, svježe i iznimne kvalitete zbog posebne ishrane koja daje intramuskularnu zamašćenost - rekao je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.
Neki od korisnika znaka koji su potpisali ugovor su PIK Vrbovec (Maturo), Mesnice Šturlić, MTO Paleka, M.I.Valvita, Rigeta, Simental Commerce, Agro-Vet, Restoran Franc… Oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef bit će vidljiva na proizvodima od svježeg mesa, roštiljskog programa pa sve do odležanog mesa za odreske.
- Iznimno je bitna kontrola, no daleko je bitnija samokontrola proizvođača, što zagovara i EU. Opstat će samo proizvođači koji su savjesni, koji dugoročno planiraju i žele pošten odnos s kupcem - rekao je Celovec.
Oznaka brenda može se koristiti isključivo za meso kupljeno kod članova udruge.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....