Uber je u ponedjeljak podijelio 400 otkaza radnicima zaposlenima u odjelu marketinga i tako značajno smanjio broj ljudi u tom sektoru, piše Business Insider.
U e-mailu obavijesti koji je Dara Khosrowshahi, izvršni direktor najveće kompanije za posredovanje u uslugama prijevoza na svijetu, poslao zaposlenicima naveo je kako ovaj korak ne znači da marketing gubi na važnosti u Uberu, već upravo suprotno, žele ga učiniti boljim i efikasnijim.
Kompanija je s otkazima krenula u ponedjeljak u 8 ujutro, kada je nova šefica komunikacija Jill Hazelbaker radnike informirala mailom, a zatim su prema pisanju Business Insidera, uslijedili pojedinačni sastanci svakog otpuštenog radnika s odjelom ljudskih potencijala.
Business Insider prenio je u cijelosti e-mail koji je šef Ubera proslijedio svojim zaposlenicima, a u kojem piše i kako je ovo bio „jedan težak, ali potpuno nužan korak”. Dodao je i kako će pod novim vodstvom Jill Hazelbaker odjel marketinga uskoro raditi u punoj snazi.
- Ove je promjene izuzetno teško uvesti jer one jako utječu na ljudske živote. Međutim, velik dio naše uloge kao lidera je donositi teške odluke na temelju onog što je na najbolje za Uber na dugoročnom planu i biti iskreni s vama o razlozima zbog kojih donosimo takve odluke - piše u njegovom e-mailu zaposlenicima.
Napisao je i kako je ključno priznati kada kao kompanija nisu tamo gdje bi trebali biti i to što prije ispraviti.
- Trenutno je opći dojam da smo, iako smo jako brzo rasli, sada usporili - smatra Khosrowshahi.
Dobro jednostavno nije dovoljno dobro, zaključio je šef Ubera.
- Mi ciljamo na odlično. Trebamo pobijediti u utrci koja je stvarno, stvarno važna. Oduševljen sam što sam u toj utrci s vama - poručio je zaposlenicima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....