- Dođeš na portal, upišeš ime, prezime, broj telefona i e-mail adresu. Nakon toga te kontaktira support centar portala koji ti pruži pomoć pri ispunjavanju CV-a i savjetuje te na koje natječaje da se prijaviš te tvoje podatke daje potencijalnom poslodavcu – način je na koji funkcionira portal Gastroposao.eu, koji za cilj ima omogućiti malim i srednjim poduzetnicima dolazak do kvalitetne radne snage. Točnije, portal pruža pomoć osobama da napišu svoj CV i nađu posao, a poslodavcima pruža pomoć pri objavi natječaja i marketinškoj kampanji.
Trenutno se radi o pilot-projektu na području Grada Pule, koji subvencionira 90 posto vrijednosti pojedinog natječaja. Da pojasnimo, poduzetnik će za sto kuna objaviti natječaj na navedenom portalu gdje će 30 dana biti pozicioniran kao veliki istaknuti oglašivač, a sve će biti obavljeno digitalno, bez papirologije. Osim toga, Gastroposao.eu će za poslodavca obaviti potpunu “marketinšku kampanju” natječaja putem društvenih mreža, radijskih postaja i medija.
- Na taj se način “ulovi” 30 do 40 posto lijenih posloprimaca, odnosno ljudi kojima se ne da registrirati, prihvaćati uvjete, čekati aktivacijski kod i slično. Osim toga, većina mladih ne koristi klasičnu e-mail adresu nego WhatsApp, Messenger, Facebook, pa ćemo natječaje oglašavati i tim putem – objasnio je Zoran Šimunić, voditelj projekta Gastroposao.eu te je dodao da će ovako doći i do neevidentirane radne snage, odnosno osoba koje po svom “osnovnom zanimanju” nisu ugostiteljski djelatnici.
Projekt je sufinanciran u sklopu programa Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja Europskog socijalnog fonda u iznosu od skoro 180 tisuća eura, dok vrijednost cijelog projekta iznosi oko 200 tisuća eura, a ovo je samo prva faza. Naime, na kraju ljetne sezone bit će provedena analiza rezultata projekta, koji se namjerava proširiti na područje cijele Istre.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....