U Infobipu, najvećoj hrvatskoj IT kompaniji globalnog dosega, sa sjedištem u istarskom Vodnjanu, a uredima na šest kontinenata, ovih su dana regrutirali nekoliko novih lidera za svoje odjele marketinga, inženjeringa i razvoja proizvoda, stoji u priopćenju tvrtke.
Sanja Buterin preuzela je poziciju direktorice marketinga. Buterin ima više od 20 godina iskustva rada u području tehnologije, turizma i automobilskog sektora, a na liderskim je pozicijama do sada radila u Nokiji, Valvolineu i Atlas Travelu. Dodatno, bila je i direktorica hrvatskog odjela Dentsu Aegis mreže, globalne grupe specijalizirane za medije, digitalne i kreativne komunikacijske usluge te inovativne načine brendiranja.
- Ekspanzija Infobipa od hrvatskog startupa do velike, globalne kompanije nevjerojatno je putovanje na kojem je internacionalni marketing, koji kreira sliku i percepciju o tvrtki, sada važniji nego ikada – izjavila je nova direktorica marketinga.
I tehnički odjel Infobipa ima novog direktora - Damira Prusca, telekomunikacijskog stručnjaka s 22 godine iskustva na velikim projektima softverskog razvoja. Prusac je svoju karijeru gradio u Ericssonu gdje je, između ostalog, bio zadužen za softverski i sistemski razvoj. Zadatak će mu, stoji u priopćenju, biti vođenje i razvoj Infobipove platforme kako bi globalno postali još konkurentniji.
Novom timu stručnjaka pridružila se i Ana Zrno, koja će u Odjelu za razvoj proizvoda preuzeti ulogu menadžerice za programe rasta. Svoju je karijeru započela u Siemensu gdje je radila na razvoju softvera, a danas ima više od 18 godina iskustva u vodećim regionalnim telekomunikacijskim tvrtkama poput Vipneta i Tele2.
- Poticat ću ljude u svom timu da se postave u perspektivu naših klijenata i tako kreiraju inovativne proizvode sa superiornim korisničkim iskustvom - poručila je nova menadžerica.
Nova su pojačanja dio Infobipove strategije globalnog jačanja i širenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....