Telekom Tele2 Hrvatska brzo se prilagodio novonastaloj situaciji. Svi njihovi djelatnici, kojima to radno mjesto dopušta, rade iz svojih domova.
- Počeli smo s time čak i prije nego što je Nacionalni stožer civilne zaštite proglasio mjere ograničenja kretanja. Oni radnici koji su radili na prodajnim mjestima preraspoređeni su na druga radna mjesta, poput korisničke službe, a radnici koji rade na osiguravanju stabilnosti mreže svakodnevno i uz najveće mjere zaštite zdravlja obavljaju svoj posao i osiguravaju da mreža funkcionira besprijekorno - odgovorili su iz domaćeg telekoma.
Iako su neki od kanala komunikacije s korisnicima, prije svega prodajna mjesta, trenutačno zatvoreni, zdravstvena sigurnost radnika i očuvanje radnih mjesta je prioritet. Nisu stoga smanjivali broj djelatnika.
- Naravno da se novonastala situacija koja utječe na gospodarsko okruženje u cjelini odražava i na poslovanje svih gospodarskih subjekata, pa tako i na Tele2. Ipak, tehnološki razvoj omogućio je napredak društva i postao temelj globalne ekonomije u smislu instantnog povezivanja sa svijetom, što je danas preduvjet poslovanja. Povezanost i komunikacije su u modernom društvu i ekonomiji 21. stoljeća postale jedan od najvažnijih strateških sektora. Posebno se to pokazali u ovoj korona krizi, kada su nove tehnologije postale nužne za funkcioniranje društva uopće - kažu.
Zato ostanak doma i rad na daljinu zaposlenicima Tele2 nije bio osobito težak. Navikli su na to otprije. Tele2 je, primjerice, svojim zaposlenicima uz mogućnost fleksibilnog dolaska i odlaska s posla, dodatno omogućio i skraćeno radno vrijeme petkom, a od lani su uveli i mogućnost rada od kuće do četiri dana mjesečno.
- Prije korona krize kompanije koje su pratile svjetske trendove u poslovanju poticale su fleksibilnost rada i radnog mjesta te ravnoteže između privatnog i poslovnog života zaposlenika. Jedna od komponenata kroz koji se ogleda mogućnost održavanja ravnoteže između privatnog i poslovnog jest svakako fleksibilno radno mjesto, točnije fleksibilno radno vrijeme, što smo mi i otprije omogućili našim zaposlenicima - navode.
Oni su, dodaju, iznimno dobro prihvatili nove mjere. Kako navode, svjesni su razlike između mogućnosti izbora da rade od kuće i novog načina poslovanja u kojem je rad od kuće postao svakodnevica.
- Redovito komuniciramo sa zaposlenicima kroz različite komunikacijske kanale kako bismo zadržali njihovu angažiranost. Također onim zaposlenicima koji imaju potrebu za time na raspolaganju su različite metode podrške kako bi se lakše nosili s novonastalim okolnostima vezanima uz korona krizu, poput organiziranih oblika pružanja psihološke pomoći, grupno ili individualno - napominju.
Osim odgovornosti prema svojim zaposlenicima, Tele2 je pokazao, u vrijeme pandemije, odgovornost i prema zajednici. Prvi korak koji su učinili, imajući na umu kolektivnu odgovornost kompanija koje posluju u Hrvatskoj, bio je usmjeren na najmlađe - školarce. Svim nastavnicima i učenicima koji su korisnici Tele2, a ne sudjeluju u programu Škola za život, omogućen je tako besplatan pristup nastavnim sadržajima na CARNetovoj mreži. Dodatno, svima koji su obuhvaćeni programom Škola za život Tele2 je omogućio dodatnih 5 GB podatkovnog prometa svakih sedam dana sve dok je na snazi održavanje nastave na daljinu. Kroz suradnju s partnerom UNICEF-om omogućeno je besplatno praćenje nastave online za svu djecu koja pripadaju ugroženim skupinama.
Pokrenuta je i donatorska akcija kojom prilikom kupnje Tele2 bona u webshopu ili na Moj Tele2 portalu korisnici mogu odabrati opciju “Donacija za Hrvatski Crveni križ” i Tele2 je udvostručavao pripadajući iznos bonus kuna za donaciju HCK-u. Također, nakon nedavnog razornog potresa u Zagrebu Tele2 je u suradnji s dugogodišnjim partnerom Geomatika Smolčak osigurao dronove i mobilne uređaje koji su donirani Javnoj vatrogasnoj postaji Zagreb. Tako je Tele2 donirao jedan dron, Geomatika Smolčak još jedan te JVP Zagreb sada ima na raspolaganju čak dvije bespilotne letjelice i dva mobilna uređaja pomoću kojih mogu tim letjelicama upravljati. Nisu zaboravljeni niti postojeći korisnici. Tako su privatni i poslovni pretplatnici dobili 6 GB besplatnog podatkovnog prometa mjesečno, a korisnici bonova 3 GB koji im vrijede 30 dana nakon aktivacije.
- Već dugi niz godina Tele2 kroz suradnju s različitim partnerima iz poslovnog i neprofitnog sektora provodi različite aktivnosti društveno odgovornog poslovanja. Svakako valja istaknuti suradnju sa Zakladom Reach for Change, UNICEF-om i višegodišnju akciju DRONacija. Uz to, Tele2 je uvijek podržavao Crveni križ u situacijama krize poput elementarnih nepogoda, pa je i korona kriza bila prigoda da obnovimo i tu suradnju. Zadnje, valja istaknuti i značajnu donaciju novog vlasnika Tele2, United Grupe, koja je osigurala medicinsku opremu za hrvatske bolnice u vrijednosti od čak 3 i pol milijuna kuna - zaključuju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....