'Infobip je jedna od onih velikih tvrtki za koju nitko nije čuo, ali svi je koriste. Ako ste ikad primili poruku od svoje banke, ili Facebooka ili Ubera, koristili ste Infobip. Hrvatska tvrtka pruža platformu za razmjenu poruka za oko 750 banaka i surađuje s oko 650 mobilnih operatera širom svijeta'.
Tako o vodnjanskom divu, domaćoj IT tvrtki suosnivača Silvija Kutića, piše europski portal Sifted, koji je pokrenuo ugledni Financial Times.
U njemu pišu da usluge Infobipa koristi pet milijardi ljudi ili dvije trećine svjetskog stanovništva, a cijelo operacija se još uvijek vodi "iz Kutićevog malog rodnog grada Vodnjana, u Istri."
Navode i da je Infobip prošli mjesec postao najnoviji europski jednorog ("unicorn" - tvrtka vrijedna više do milijardu dolara) prikupljanjem novih 200 milijun dolara investicije od tvrtke Equity Partners.
"Prije smo morali biti vrlo štedljivi, a sada ne znamo što da radimo sa svim tim novcem", rekao je u šali Kutić za Sifted.
Iako su im prihodi, kako navodi Kutić, za vrijeme korona-blokade, skočili za 35 posto, još uvijek nije htio spekulirati o vrijednosti kompanije jednom kada bude izlistana na burzi.
U članku stoji da Infobip planira izlazak na burzu u iduće tri godine, ali Kutić još uvijek nije siguran hoće li biti u SAD-u ili Europi. Nasdaq i New York Stock Exchange bolje su u procjeni IT tvrtki, veli, ali razmišljaju i o Londonu i Amsterdamu.
"Ako Infobip izađe na burzu mogli bi postati veliki izvor tehnološkog bogatstva u zemlji u kojoj prosječne plaće još uvijek zaostaju za europskim prosjekom", stoji u tekstu.
Kutić je u razgovoru s novinarom naveo da zato njihovi zaposlenici drže udio od 10 posto u kompaniji, pohvalio je i lokalni inženjerski talent, govoreći da toga ne manjka u Hrvatskoj, ali još uvijek se bore s marketingom i prodajom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....