NOVI POSLOVNI MODEL

Twitter uložio u vlasnika Httpoola kako bi mu pomogao monetizirati korisnike

Zbog takvih suradnji, Httpool kao lokalni partner Twittera, Fejsa, Spotifya i Snapchata svoje usluge ne naplaćuju oglašivačima

Twitter partnerstvom s matičnom tvrtkom Httpoola želi monetizirati svoju korisničku bazu kroz edukaciju klijenata i besplatnu podršku

 Profimedia, Alamy

Twitter je kupio udio u Aleph grupi, matičnoj tvrtki digitalne marketinške agencije Httpoola, koja posluje i na hrvatskom tržištu. Detalji posla nisu objavljeni, osim da je Twitter postao manjinski vlasnik u Alephu. Lani je u vlasničku strukturu Alepha ušao i CVC Capital Partnersa. CVC je u Aleph investirao 470 milijuna dolara podigavši tržišnu vrijednost Aleph grupe na 2 milijarde dolara.

Httpoolova matična tvrtka Aleph je zahvaljujući takvim poslovima jedan od najvećih globalnih partnera digitalnih platformi kao što su Twitter, Facebook, LinkedIn, Snapchat, Spotify i TikTok.

- Ova investicija podržat će Twitterovu globalnu edukacijsku strategiju u digitalnom oglašavanju, uključujući izgradnju vlastite obrazovne tehnološke platforme, edukaciju u digitalnom oglašavanju, kao i trening i certifikaciju za više od 50.000 digitalnih profesionalaca u 90 zemalja svijeta na pet kontinenata, te poduprijeti stvaranje novih digitalnih radnih mjesta na nedovoljno opskrbljenim tržištima - kažu u Alephu.

Dodaju da je Aleph trenutačno ekskluzivni Twitterov partner za oglašavanje u 74 zemlje. Suradnja Alepha, odnosno Httpoola i Twittera temelji se na podršci Twitteru u monetiziranju njegove korisničke baze u zemljama u razvoju. Httpool pri tome ulaže znanje i rad svojih timova, tehnologiju za maksimiziranje ulaganja oglašivača, kao i vlastito rješenje za međunarodna plaćanja.

- Pomažemo Twitteru da učinkovito generira inkrementalni prihod na neosnovnim tržištima i čast nam je što sad imamo i Twitter kao investitora u Aleph - kaže Gastón Taratuta, osnivač i izvršni direktor Aleph Grupe.

Dodaje da ovo ulaganje pokazuje da je pristup kvalitetnom obrazovanju ključ je uspjeha i rasta.

- Mi smo predani osigurati da lokalni oglašivači diljem svijeta imaju pristup i obrazovanje koje im je potrebno da postanu digitalni stručnjaci, otključavajući moć digitalnih medija za svoje zajednice - pojašnjava Taratuta.

Sarah Personette, Twitterova glavna direktorica za korisnike kaže da im je Aleph vrijedan strateški partner već dugi niz godina.

- S raznolikim skupom mogućnosti, Aleph je podržao naše poslovanje na globalnoj razini, i kao prodajni i tehnološki partner. Ovo ulaganje je prirodna evolucija u našem zajedničkom odnosu - kaže Personette.

Inače, kako doznajemo u Httpoolu, oni kao lokalni partner Facebooka, Twittera, Spotifya, LinkedIna i Snapchata svoje usluge ne naplaćuje oglašivačima.

- Oglašivačima na spomenutim platformama mi nudimo svojevrsnu lokalnu korisničku podršku. Jedini preduvjet za suradnju je izravno oglašavanje agencije ili tvrtke direktno putem Httpoola - doznajemo iz Httpoola.

Pojašnjavaju da imaju atipičan poslovni model za marketinške agencije i nova suradnja s Twitterom jasno pokazuje i zašto.

- Cjelokupan trošak oglašavanja za klijenta ostaje nepromijenjen budući da Httpool svoju uslugu ne naplaćuje, a klijent i dalje nastavlja sam određivati razinu potrošnje na željenoj platformi - zaključuju u Httpoolu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 19:52