U Njemačkoj dizelska vozila vrtoglavo gube na cijeni jer mnogi gradovi ograničavaju njihovo kretanje po centru.
Upravo iz tog razloga brojni trgovci rabljenih vozila muku muče s prodajom ovih modela iako je zapravo riječ o automobilima s novim motorima koji su ekološki prihvatljiviji.
Mnogi od njih pokušavaju u salonima mijenjati staro za novo vozilo, ali ni to više nije moguće s obzirom da ni oni novi s 'euro 6' dizelskim motorom ne drže cijenu na tržištu.
Kako navodi Blic, trenutno se u cijeloj Njemačkoj nalazi oko milijun dizelaša koji čekaju na prodaju te je uglavnom riječ o novijim modelima.
- Ranije smo 'Passat' Euro 6 prodavali kao rabljeni automobil za 29.000 eura, sada ga nudimo za 21.000 eura i nitko ga neće. Daljnje snižavanje cijene bilo bi besmisleno, samo bi nas dovelo u teške gubitke. Moje su kolege upravo zbog ovog problema proglasile bankrot - ističe jedan njemački trgovac polovnim automobilima.
Nijemci znaju da najviše kupaca za dizel vozila mogu pronaći na našim područjima, no i njih je sve manje.
- Prema našim procjenama, trenutno se u rukama naših trgovaca polovnih vozila nalazi oko 350.000 automobila 'euro 5' standarda. Ovdje je zarobljeno više od pet milijardi eura. Na kupce čekaju u prosjeku 106 dana, a svaki dan auto prodavača košta 28 eura dnevno." ističu u udruzi trgovaca.
Inače, zbog novih zakonskih okvira, neki proizvođači odustali su od proizvodnje automobila s dizelskim motorom. Prva je to napravila Toyota prije dvije godine kada su joj brojni stručnjaci prognozirali ogromne gubitke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....